pátek 21. září 2007

ORIGINELNÍ PUGÉT

Měla jsem jet dnes k Silvě na nějakou dámskou jízdu, leč dámské jízdy mě v poslední době přestaly bavit a až na výjimky dávám přednost ryze kamarádské zábavě.

Už na mě šly chmury, že dnes rozšířím řady většiny obyvatel panelových domů a setrvám doma na fotelce s čoklovou, s odevzdaným výrazem ve tváři a špuntama v uších, abych neslyšela japonské odrhovačky, které si pořád pouští Dejv na kompu.

Jenže: znenadání jsem obdržela šifrovaný vzkaz, že dneska večer proběhne dobíjecí večer v neznámé nálevně, kam se musím bezpodmínečně dostavit, neb omluvou je mi pouze vlastní smrt. A to zas já můžu. Páč ranní slabost organismu, která způsobila neschopnost doštrachat se na své pracoviště, vzala zasvé s odbíjením poledne na kostelní věži a s následným běháním po květinářstích s Hanysem.

Ten sháněl žluté růže. Paní v třetím krámě mu udělala radost a někde zpod pultu jich vytáhla celý pugét. Hanys neskromně požadoval ampulku s výživou, aby kytky nelekly, než dojde k jejich předání obdarovávané osůbce. Paní také skromností nešetřila a vytáhla ampule, které, když se na stonky růží natáhly, silně připomínaly kravské vemeno o třech strucích:-).

Vypadalo to impozantně, jeden by se divil, jak na těch poupátkách vypučely vemínka! Tak Hanys, doufám, žes je z těch stvolů předtím stáhnul!:-).

18 komentářů:

  1. hanys je uvědomnělý a používá ochranu! a tak to má být! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jý tyhle vemínka dostala na krásný kytce k narozeninám, bylo jich asi 10!!!!! Nadchlo mě to, ale nadchlo mě daleko víc to, co tady přede mnou napsal wood, to je geniální postřeh, klaním se!!! a tak to má být!

    OdpovědětVymazat
  3. tak woodova poznámka o ochraně mě fakt dostala :))

    OdpovědětVymazat
  4. ženský, co je s váma? :-D mě to ZAS TAK vtipný nepřijde :-D
    (pokud to teda není nerozpoznaná sžíravá ironie)

    OdpovědětVymazat
  5. proste jsi uderil hrebicek na hlavicku!:-D ja ti taky tleskam!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. ženský co je s váma?!?!
    mě to taky ZAS TAK vtipné nepřijde!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem v poslední době absolvoval jednu dámskou jízdu a shodně s havranem z Edgara Alana Poea říkám \"Nikdy více!!\":))

    Holky, holky... to je teda opravdu vtipný, ale když ji u sebe nemáme, tak jste nejistý a nevíte;)

    OdpovědětVymazat
  8. Kamio: jojo, a to se pak vytahuje, co má zůstat skryto. a tak to nemá být! :-)

    btw., havran říká: \"víckrát ne!\" teda v oficiálním \"starém\" překladu... :)

    OdpovědětVymazat
  9. ono cokoliv se dá přeložit jakkoliv:) Ten havran tam říká \"Nevermore!\", takže oba překlady budou správně, záleží asi na konkrétním básníkovi-překladateli...

    To jsme se ale odchýlili od vemen;-)

    OdpovědětVymazat
  10. pokud už budeme přesní, tak havran říká \"never more\" a ne \"nevermore\" :-) Oba překlady jsou samozřejmě správné, ale ten původní je prostě vymazlený: pomůže, když havranův výkřik graficky znázorním takhle: \"víc-KRÁ-t ne\", a podobných fíčur je tam povíc, ale to je na jinde...
    hele,tohle už je totální offtopic :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  11. co je \"ze fíčur\"? Teda to \"ze\" nechápu :-))

    OdpovědětVymazat
  12. tvoje slova:\"a podobných fíčur je tam povíc, ale to je na jinde.\" nebo to byl preklep?? :-)

    OdpovědětVymazat
  13. já lituju, lex, ale furt nechápu, vo co ti gou :-D v té větě chyba ani \"přelkep\" není... já nechápal tu tvou předložky - ze fíčur???
    fíčura je pochopitelne feature, pokud to nedošlo;-)

    OdpovědětVymazat
  14. :-D :-D tak sorry, to jsem nepochopila ja!!! uz je mi to jasne. mam nekdy dlouhe vedeni:-)

    OdpovědětVymazat
  15. no ja, určitě jsi přirozená blondýna...:-D to je v poho...;-)

    OdpovědětVymazat
  16. diky diky septaji me rtiky:-D :-D tak to se mi fakt ulevilo, ze jsi to jako pochopil:-D jak na tom ja vlasne jsem:-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat