pondělí 10. září 2007

V MDLOBÁCH A OPÍCHANÁ

Ne ne, o podzimních depresích psát nehodlám. I když, zdá se, už dostihly i mě. A pomalu každého, koho potkám.

Večer jsem zažila jeden mě dosud neznámý, nepříjemný stav. Zničehonic se mi zatočila hlava, zabylo mi fakt hodně špatně a takový kousek malinký chyběl, abych se složila. Navíc jsem se začala nějak třást a taky jsem nemohla dýchat... kdysi jsem cosi podobného prožila, takže mi to přišlo jako nástup úzkostné ataky, ale přesto to bylo jiné, horší a děsivější. Podruhé v životě mě napadlo, že je konec. Poprvé to bylo, když se se mnou zamkl jeden rozzuřený člověk v jedné místnosti, aby mi vysvětlil jisté věci...

I tentokrát jsem to přežila. Přešlo to. Asi to nebyl ani infarkt, ani u mě nechtěla klepat pepka. Ale určitě to bylo varování. Nebo že by šla konečně změna počasí a já byla s věkem stále víc senzitivní ke změnám tlakové níže a výše?:-) To by bylo ještě to nejmenší zlo...

Neberme život tak vážně, se říká, stějně z něho nevyváznem živí, takže trošku veselejc: Počasí stojí pořád za dvě věci, tak se divím, kde se ti komáři a mouchy vlastně berou. No, asi se ta havěť blanokřídlá stěhuje do kvartýru, když pořád lije.

Včera jsem takhle odháněla od jídla jednu vtěrnou muchu. Docela se mi to podařilo, akorát k večeru jsem si všimla, že si nepovšimnutě stačila cucnout mé krve, páč na ruce jsem měla dva kousance. A pěkně žraly.

Ráno, když jsem stanula před zrcadlem, tak jsem myslela, že mě omejou! Nejen, že mi na rukou přibyly další tři kousnutí, ale mám na krku dva výstavní kousance a navíc mě nějaká mrcha kousla ještě do čela! Jednou jí to ale nestačilo, maršal Malinovskij proběhl hned třikrát!!! Nevím, co tam tak asi pila, na lebce:-). V horizontální poloze to hezky napuchlo a já měla na čele něco jako půlku pingpongového míčku:-) Akorát teda, že mírně načervenalého.. A s takovou hrůzou jsem ráno šla do práce! Původně jsem si na to chtěla dát háčkovanou čepičku, ale to jsem vypadala jak odrostený kojenec, tak jsem zvolila raději černý šátek.

Nenávidím hmyz! Hlavně lezoucí a bodající!!

Abych se mrchám pomstila, jedna hádanka:

Píchá to a dá se to vykouřit. Co to je??

Včely! Ale možná by to mohly být i mouchy a komáři, ne? Nevíte někdo náhodou, jak vykouřit hmyzáky?:-)

8 komentářů:

  1. ach me zas dneska atakovali holubi...zas máme podobny blogy...žeru tě

    OdpovědětVymazat
  2. no si k tobe musim hnedka skaknout!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. ...to chce DDT!
    ...a když nezabere DDT, tak 10 tun napalmu!!!

    OdpovědětVymazat
  4. toz diky diky, lec DDT uz se,tusim,nevyrabi! a napalmem bych vykourila nejen hmyz,ale veskere osazenstvo baraku... i kdyz.. mozna by to nebylo tak spatne:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Docela divný - hmyz na kuřáky většinou neleze; nechutnáme jim ;-) Jinak jsem rád, že podzimní depka na mě ještě nevlezla, :-D
    A na ty tebou popisovaný zdravotní problémy bacha-bylas u dr.voštěpa?

    OdpovědětVymazat
  6. mam pouze pani mudr Cerneho korena, nedavno jsem ji venovala zde stat:-) tam ani nemusim jit,pac ona uz to davno vi... je to od nervu, je toho na me proste moc:-D nic jineho neprichazi do uvahy:-). a pro fyzicku si udelam tady rozstepa:-D

    OdpovědětVymazat
  7. ty máš nadpisy..:) Ač kuřák (umírněný), na mě lezou tak, že když spí ve stejné místnosti další 3 lidi, tak já mám ráno na sobě variopaint a ostatní mají pleť jak kojenec... za tu dobu jsem si už propracoval polštářovou barikádu!

    OdpovědětVymazat
  8. ja myslela, ze tabakem se hmyz naopak odhani! a ono to vypada, ze je to naopak! nebo.. ze zmutovali:-D okridlenci:-)

    OdpovědětVymazat