pondělí 3. září 2007

COSIK S HLAVOU

Požádala mě Novákova Haňule, abych s ní jela nakupovat do big city nějaké ty těhotenské oblečky, páč čas kvapí, termín porodu se blíží a objem těla se neustále zvětšuje, čili není co na sebe.

A tak, co by ne, řekla jsem si. Maminám je třeba pomáhat, v sobotu jsem jí kupříkladu byla umývat lustry po malování a věšet záclony.

Byla jsem sice po sobotní grilovačce u Jany na zahradě poněkud unavená, ale zmátořila jsem se a vyrazily jsme za pokupkami. Napadlo mě, že bych se mohla sejít s mým skvělým sexy dancerem Péťou. Mimo jiné i proto, že objevil mé zatoulané hodinky a já je moc chtěla zpátky.

S Haňulou jsme toho moc nepokoupily. Ona vyhodila prachy za jakési dva šunty (já si vždycky v krámech říkám, jak můžou TOHLE prodávat.. a pak vidím kámošky, že si to zálibně prohlíží a pak hodí do košíku... Ještě že má každý člověk jiný vkus! Řečeno slovy mého táty: když mají hlupáci prachy, tak mají kramáři odbyt:-) a já uvalila něco málo za dvě cédéčka, jedno DVD, lesk na rty a konturku na totéž. Jak už to v mém případě bývá, dlouho jsem se však z kupu neradovala:-(.

Péťa se nakonec konal a s ním i Silva a Pavlík. Nečekaná nedělní akce, zakončená obligátním tanečkem:-).

Kávička byla ovšem skvělá a bílé víno z vlastních vinic rovněž. To bylo navíc silné, což způsobilo, že jsem si domů sice odvezla hodinky, ale pro změnu jsem tam nechala čelenku, cigára a taky ten nový lesk na rty s konturkou.... Asi mám něco s hlavou. Mnozí mě podezírají, že to dělám schválně, nechávám všude zapomenuté věci, abych se tam mohla vrátit. No, kdo ví. Možná tak podvědomě, ale schválně určitě ne.

No, řekněte, vzdali byste se dobrovolně svých rolexek, jenom, abyste se někam mohli vrátit? :-)

8 komentářů:

  1. Ty se svým postavením a platem se někde vracíš kvůli trapným rolexkám? To se mi nechce veřit!!! Co potom my - chudáci od lopat a z kolbenek? :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy ten článek mi přijde velmi nesrozumitelný nebo nesouvislý, ještě se v těch narážkách a kamarádech holt nevyznám :o)

    OdpovědětVymazat
  3. to bude tim, ze mam obcas v hlave chaos:-)pisu o patnacti lidech a asi zapomenu, ze to muze cist nekdo, kdo je nezna:-)respektuju

    OdpovědětVymazat
  4. No Zuzi, ja si Lexulčiny kamarády a známé nepamatuji absolutně vůbec ale článek jsem pokopil dobře. Pointa je jasná a krásná :)

    OdpovědětVymazat
  5. To nic, já si zvyknu, na mě ohledy neber, nastoupila jsem do rozjetého vlaku Lexulka :o))) a už jsem si zapamatovala sexy dancer Péťa

    OdpovědětVymazat
  6. to Zuzi: z toho si, holka, nic nedělej, že se v tom neorientuješ... já v tom mívám taky chaos! a to se toho skoro někdy aj téměř \"účastním\", víš? .o)))

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrovolně se vzdát svých Rolexek? To by to ale nesměl být dancer, ale dancerka. Ale díky za tip, jdu si koupit Rolexky;-)

    OdpovědětVymazat