středa 5. září 2007

ASI UŽ BUDU POŘÁD JEN PRACOVAT...

Dneska mi začala další výdělečná činnost. Intelektuální.

Po provedení tajm managementu období, které mi právě nastává, musím konstatovat, že můj běžný pracovní den bude vypadat následovně:

Pracovat budu denně 14 hodin, spát tak 6 a 4 mi zbývají na běžné radosti života, jako je smýčení v domácnosti, vaření, dávání Dejva do latě.. no a venčení čoklové. Páč, jak jsem se dozvěděla, je to matčin pes a přece s ním Dejv nebude chodit ven! Další moje výhra. Čoklová je miláček všech, ovšem jen, když nic nechce.

Ale zpátky k práci.

Absolvovala jsem dneska poradu, kde jsem se opět doběla rozžhavila s odborářskými chytrolínama. Párkrát jsem se přistihla, že mám problém ovládnout své emoce při jednání s pitomcema a pak mě to mrzí. Měla bych to umět. A umím to. Ale v poslední době mi to nějak nejde...

Když jsem si doma dávala první dnešní cigáro, přemýšlela jsem, proč to tak je. A pak jsem na to přišla. Já měla tento rok jenom osm dní dovolené. A teď už to do konce roku na nějaké volníčko nevypadá. Jsem asi přetažená. Někdy bych na chvíli brala nějakou lehčí manuální práci, při které pošetřím hlavu... Fakt mi to dává zabrat a já už to cítím.

Práce, domácí práce, příprava na práci, facka, funus, oko na zdi s Dejvem, o víkendu akce s kamarádama a kamarádkama... a vlastně nikde nikdo, kdo by měl pro mě nějaké hezké nebo aspoň povzbudivé slovo, nebo se pritulil:-).

Divíte se, že jsem nervózní? Už mi zase cosi chybí... nebo kdosi? Já vlastně ani nevím...

8 komentářů:

  1. Milá Lexulko, jak naznačuješ v závěru, lék je známý, ale kde ho vzít??? A tak se ptám s tebou, do pytle! Nejen dnes s tebou velmi silně empatizuji... zuzi

    OdpovědětVymazat
  2. diky diky! aspon nekdo! jsi muj clovek:-)

    OdpovědětVymazat
  3. že je to vtip s tim 6h spaním?

    OdpovědětVymazat
  4. 8 dni je malo...co takhle na materskou?? ;))

    OdpovědětVymazat
  5. ze by se ti to zdalo moc? i me... ja kdyz se vyspim min, mam kruhy pod ocima! a tak nemuzu mezi lidi. napriklad dneska to byly jen 4 hodky:-( a mame tu clena rodiny Adamsovy:-D

    OdpovědětVymazat
  6. diky, ze ses rozepsal, pac nic nepotesi tak, jako to, ze v takovych debilnich situacich neni clovek sam.. i kdyz teda vlastne je, ale nekde jinde to proziva stejne i nekdo jiny... takze diky! moc jsi me potesil!:-)
    a jinak..Zuzi, Kamio.. obecne to vypada, ze je malo lidi:-D no ne? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Lexulko, lidi malo ale vzdát to? to ne!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. dneska jeden z shitoznich dnu... jde to se mnou z kopce:-) ale vyrazim s kamosem na koncert do vedlejsiho mesta.. snad dojedem pres ty privaly vody. a snad me trochu posupportuje:-) aspon, ze jsou ti kamaradi..ale jinak- seid berreit! nevzdame se! najs vikendik:-)

    OdpovědětVymazat