středa 1. srpna 2007

TAK NĚJAK POŘÁD O KROK VEDLE...

Tak jsem si dneska se zadostiučiněním vyslechla u soudu usnesení o zvýšení výživného na Dejva o tisícovku. Ejhle, spravedlnost existuje, jásalo mé srdce. Ne nadlouho ovšem. Volal ex a doptával se po výsledcích justičního sporu a když jsem mu sdělila závěry, briskně odvětil, že se proti rozhodnutí odvolá.

Kolegyně mi dovezla ze států iPod pro Dejva. Instrukce byly jasné, výrobek přesně definován, horní limit ceny stanoven. Byl dovezen výrobek vzhledově sice k nerozeznání podobný, ale za poloviční cenu a jaksi nefungující. Zakoupen někde v chumlu lidí na páté evenjú. Za každý dobrý skutek spravedlivá odplata. Jsem idiot, že jsem se nechala od Dejva překecat. Reklamace lze podávat zásadně na lampárně a těma prachama jsem si mohla radši zapálit cigaretu, ať vypadám jednou v životě jako správný snob. Tak jsem o nějaký ten tácek lehčí, no.

Taky jsem si včera udělala radost a koupila šaty. Tedy - údajně se mělo jednat o šaty. Kousek nad kolena, lehounký materiál, kouzelná kombinace tmavě zelené a fialové, s tyrkysovýma aplikacema, prádlovýma ramínkama... no a asi o to jde. Jsem se chtěla šmrncnout před Janou a ona mi suše sdělila:

„No, je to hezké, ale není to náhodou noční košile?"

Zaraženě jsem se podívala na svůj model. Pod ním bylo vidět úplně všechno... nemám doma velké zrcadlo, tak jsem si toho včera nevšimla a v tom krámě taky bylo milosrdné přítmí...

„No, to ne, to jsou určitě šaty," přesvědčovala jsem Janu a vlastně i sebe.

No co, i kdyby to byla noční košile. Aspoň nesplynu s davem, ne? Tak si zítra pod ty šaty koupím nějakou tu saténovou košilku...

2 komentáře:

  1. jéééé průsvitný věci ted frčí,sám mám...no nic samozřejmě....me se nelibi ipod ani podobny veci..já musim mít mp3 na baterky ktery dou vymenit,ipod ti dojde při ceste do práce a už s tim nic neudeláš,takže ti ho zakazuju kupovat

    OdpovědětVymazat
  2. cha! a vis, ze s tebou docela souhlasim? zda se, ze shuffle neni az takova super vecicka, jaxe pise:-( ja nemam mp3 na baterky, ale je to philips a pozor: fakci!:-))

    OdpovědětVymazat