neděle 26. srpna 2007

DEJVÍKOVA CESTA

Vypravuju Dejva do Práglu.

Zítra  jede poprvé sám na takovou cestu. Jednodenní výlet. Svatosvatě mi slíbil vzít pokaždé, když budu volat, telefon a hlavně stihnout zpáteční vlak.  Stejně budu celý den trnout, než se vrátí zpátky domů. Je totiž nezodpovědný a je mu jedno, že mu před nosem ujede poslední hokkaido směr domov a pak bude namydlený...

HOlt se bude muset otřískat.

Budu vstávat v půl páté, abych ho dostala z pelechu. Domluvit si tam sraz, to by mu šlo, ale ráno se vzbudit se zazvoněním budíku, to chci po něm už moc.  

Taky  bych měla jít spát, páč tenhle víkend na spánek moc štědrý nebyl.. dneska jsem byla na tradiční nedělní návštěvě u našich a musím říct, že ta jedna sklenka burčáku, co do mě vetkli, se mnou nebývale zamávala:-). Možná to způsobil právě spánkový deficit končícího víkendu. Taky jsem slíbila Janě pomoct vysmýčit chajdu, sliby se mají plnit, takže vypadá to tam luxusně, ale docela by mě zajímalo, kvůli komu jsme tam pulírovali.

Kvůli sletu čarodějnic určitě ne;-).

6 komentářů:

  1. a jak je starý synátor? (pokud to tu už někde padlo, omlouvám se, mám hlavu děravou, prolezlou červotočema;)

    OdpovědětVymazat
  2. ...tak, uz by mel rozum mit a zodpovednost nejakou taky, ze jo, pac je mu tahne na 16...ale pred mesicem jsem s nim vykonala jeden takovy vylet do stovezate, a nebyt mobilu, tak bych mozna pod konem sedela dotedka...

    OdpovědětVymazat
  3. Taxe přiznej, Lexulko... kolikrát už jsi mu volala? :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak co? Tak už ho zase svíráš ve svém náručí u tepla rodinného krbu?

    OdpovědětVymazat
  5. ale, bych ho ohrala.. jen dvakrat. a malem mu zas ujel vlak... este, ze jsou ty mobily:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Takze to dopadlo dobre. Mno, musim rict, ze jsem cekala nejaky pruser, cimz by bylo aspon o cem psat, na druhou stranu neni o co stat. pruseru jinych a nervu je ted u me docela dost:-(

    OdpovědětVymazat