čtvrtek 30. srpna 2007

JAK SEŠLO Z PAVOUČÍ FARMY

Zaujal mě bleskový článek o tom, jak chovatele zvířátek zahubili jeho hmyzí a plaziví miláčci.

Taky jsem svého času chovala sklípkana. Měl být na chov. Jmenoval se Fredy. Někdo mi nadhodil, že na pavoučích miminkách se dá vydělat balík, tak jsem si pro začátek zištně pořídila jednoho výstavního jedince. Jednoho proto, abych překonala nejprve svou arachnofobii a posléze že přikoupím páreček, aby se začal radostně milovat a množit:-).

Obcházela jsem Fredyho akvárko s odporem. Ten neustupoval, ani když jsem se utvrzovala v tom, že chlupatý zadeček a osm stejně postižených nožek je in a poté na Fredyho dělala posunky a snažila se ho přilákal mazlivými slůvky. Raději zalezl do hlíny a koukala mu jen špička zadečku. Kupovala jsem mu hnusné červy do krabičky od sirek, pavoučí lahůdku. Myslela jsem, že mě omejou, když se mi jednou podařilo je vyklopit na koberec....

A pak se to stalo. Na zadečku, ano, na tom líbezném, chlupatém zadečku, se objevily bílé tečky. Fredyho postihla plíseň! No to mi ještě scházelo. Brzo přestal vylézat z norky, jen občas se ukázal, aby sezob nějakého červa. I když jsem arachnofobii nepřekonala, bylo mi Fredyho líto... po pár dnech jsem našla Fredyho mrtvolku - bez zadečku. Ležel opodál. On mu asi uhnil...

A to byl konec pavoučí farmy.

Na druhou stranu: možná jsem ušla jisté smrti:-).

12 komentářů:

  1. jeee oba sme napsali hezkej článek o zvířátkách a o jejich smrti....doufám že až umřu tak aspon celej..

    OdpovědětVymazat
  2. No já si spíš myslím, že se utopil... To je taky nápad chovat pavouka (ikdyž je nenávidíš) v akvárku!!! :O))))

    OdpovědětVymazat
  3. dyk mel vzduchove komurky na tech chloupkach!!!;-D hihi

    OdpovědětVymazat
  4. no tak ja ti preju at ti zadecek neupadne;-)

    OdpovědětVymazat
  5. teda, já po takovém zážitku bych asi začal taky pozorovat svůj zadeček, jestli se na něm nezačínají dělat bílé skvrnky :-D

    OdpovědětVymazat
  6. vážení, orgán, který je ohrožen bílími skvrnami a upadnutím je úplně někde jinde!!!
    Jo a nevím to z vlastní zkušenosti, ale z moudrých brožurek!!! .o)))
    Tož bacha, jo? .o)))

    OdpovědětVymazat
  7. to nechcem vedet;-)nechutna pripominka pri hezkem patku;-D

    OdpovědětVymazat
  8. nechutná? Možná, ale ze života!
    Schválně se přiznej, proč jsi šla dneska na prohlídku k doktorovi!!! A nelži, že na preventivní!!! .o)))

    OdpovědětVymazat
  9. teda! ze se nestydis! to ti vratim. okamzite si obnov svuj blog!!!! a prosim, okamzite!!! ;-D

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný textík před obědem!!

    OdpovědětVymazat
  11. to je hruza, co? omlouvam se za nektere svoje komentatory:-D hihi

    OdpovědětVymazat