úterý 7. srpna 2007

KDY DEN PŘESTANE BÝT SKVĚLÝ

Den je skvělý jen potud, pokud pracuješ plně koncentrovaný na to, co děláš. Jinak radši ani nepracuj, páč naděláš víc škody, jak užitku! Toto heslo jsem vzala po dnešku bezezbytku za své:-).

Chodím skoro pořád a skoro všude s empétrojkou.

Mám ji zavěšenou na krku na fungl novém závěsu se sluchátkama. Dražší kousek, ale kvalitní. Když dosednu v kanclu na židli, vytáhnu špunty z uší a pustím si na kompu Nightwish, páč zrovna teď mám takové období a druhak se mi při nich dobře pracuje. Jsem pak taková kreativní. A úderná. A sluchátka se mi houpají na krku a jsou neustále v pohotovosti.

Dneska jsem pracovala na velké finanční rozvaze (dosud mi přes četné urgence nebyla zakoupena tiskárna na formát A3, takže velké formáty tisknu po částech, které pak stříhám a lepím:-(.

Soustředila jsem se na nůžky a papír tak, že pro mě v danou chvíli nic jiného neexistovalo . Zrovna v bodě nejvyšší koncentrace na mě zavolala od dveří kolegyně, co už zas zapomněla, jak se dělá v excelu tabulka. Já se na ni ohlídla, zuřivě jsem zamávala nůžkama a jala se jí vysvětlovat požadovaný princip.

Když kolegyně s balónem místo hlavy za sebou zabouchla dveře, znova jsem se sklonila nad papírama. Koncentrace však byla už tatam. Pod nůžky se mi cosi připletlo, já tomu nevěnovala příliš pozornosti, páč jsem přemítala, jak někdo po padesátém vysvětlování nemůže pochopit princip jednoduché excelové tabulky, zuřivě jsem střihla... a nevěřícně koukám, cože se to válí na stole.. pak na svůj krk... tu bužírku jsem tam ještě před chvílí neměla!

NE!!!

Já jsem si ustřihla to luxusní sluchátko!!!

4 komentáře:

  1. neeee tohle ti fakt nepřeju ale jediná utěcha je možná že špuntovy sluchátka se stejne docela často kazej takže bys o ně stejně časem přišla..

    OdpovědětVymazat
  2. ajajajaj :-(
    když se daří, tak se daří...
    mimochodem, stát se to u nás, bylo by to v pohodě, máme neskutečně tupé nůžky

    OdpovědětVymazat
  3. ...no můžeš být ještě ráda, že sis to sluchátko nevzala i s uchem... No uznej sama, že by to bylo o \"něco\" horší\"! .o)

    Neboj Vánoce se blíží! .o)

    OdpovědětVymazat
  4. to si delas srandu! to bych musela byt totalne slepa,abych se tak nahybala nad tim papirem! a to by pak sel do kopru spis jiny smyslovy organ:-)

    OdpovědětVymazat