pondělí 20. srpna 2007

NENÍ DO ČEHO BODNOUT

Venku je divná bouřka. Lije, žádný blesk ani hrom a pak najednou šupa, že čoklová se raději zašila do skříně, a já přemýšlím, jestli nemám vypnout komp:-(.

Jak už to tak vypadá, jedinou připomínkou léta je slunečnice, co jsem dostala od Hanyse k svátku. Je po létě. Ještě pár hezkých dnů a zase bude podzim. S ním přijdou klasické depky a že už je cejtím nedaleko. Už dneska jsem nějaká docela smutná.

Abych se náhodou nenechala zmást a nezačala se třeba z něčeho radovat, čoklová mi dnes zavile sežrala šunku, co jsem nechala neprozřetelně ležet po nákupu na stole a šla jsem věšet prádlo. Tam se mi podařilo převrátit kyblíček s kolíkama, a ty všechny se odebraly o patro níž. I když jsem je spěchala posbírat fakt křepce, co mi jen staré cukle dovolily, než jsem dospěla na místo, kde zaručeně padly, nebyl tam ani jeden. Jen jsem slyšela cvaknutí zavíraných dveří za zádama. No tak himl, tady si už někteří přilepšujou i kolíkama:-(. Sáhla jsem do železných zásob, prádlo pověsila - a za půl hodinky se přihnal přívalový déšť. Abych to šla zase sbírat, na to bych se mohla vybodnout. Jednou přestane lít a ono to uschne:-).

Dala jsem se do zvelebování příbytku. Na svátek jsem dostala epésní kapsář jakožto médium k ukládání různých hebel s háčkama, co se zavěsí na dveře. Měla jsem v plánu ho pověsit na koupelnové dveře. Zevnitř, samozřejmě. Ovšem, jak jsem zjistila, jediné místo, kam se to dá takhle umístit, jsou sice koupelnové dveře, leč z chodby. No prostě kult:-(. Tak jsem to tam zatím pověsila, páč úložného prostoru mám v kvartýře fakt málo a teď to tu vypadá jak v ofisu „ztráty a nálezy". Ještě, že je ten kapsář černý, prý bylo v úmyslu mě obdarovat exemplářem vyvedeným v dekoru „polní kvítí". Naštěstí už ho vyprodali:-).

Že bych se dala do šití? Pro dlouhé nudné večery tu mám pár let rozešitý nějaký polštářek... zamítá se. Při mém dnešním štěstí bych si spíš prošila prsty, než ušila knoflíkovou dírku.

Zajímalo by mě, co způsobuje, že má člověk někdy super den a jindy to stojí za dvě věci? Bez zjevné příčiny je tu najednou den, co by člověk nejraději prospal a probudil se do toho nového, krásného. To bych ráda zjistila. Páč takové dny, jako je ten dnešní, mě fakt neberou.

9 komentářů:

  1. máš už katalog ikey?..

    OdpovědětVymazat
  2. Zloděj kolíků dobře ví, že kolíků není nikdy dost :-D

    OdpovědětVymazat
  3. i těch dnů, co jsou na dvě věci je potřeba. Třeba proto, abychom uměli ocenit ty hezké dny... :)

    OdpovědětVymazat
  4. jo, mas urcite pravdu. dyt tohle ja vlastne davno vim.. akorat, ze v ty blbe dny si na to jaxi nevzpomenu. tak diky!

    OdpovědětVymazat
  5. lidi maji asi ruzne hodnoty, co by ne:-) ale kdyz nekdo coruje uz i tyhle blbosti, tak to je na tom asik hodne spatne:--)

    OdpovědětVymazat
  6. a co tam jako ma byt? nejaky lepci kapsar? posledni volne dvere jsou do zachodku:-) hihi. kvartyr uz tak ma nabeh na komediantskou budku;-))

    OdpovědětVymazat
  7. no koukám, tenhle ne moc dobrej den jsme prožily obě v pondělí... taky mi bylo tak nějak ze všeho smutno, ouzko, nic se mi nedařilo, všem jsem lezla na nervy, byla jsem jako bez života, nic mě netěšilo...

    OdpovědětVymazat
  8. jednou za cas to prezijem ne? uz je lip??

    OdpovědětVymazat
  9. Dneska po ranu mi Koulicka predal balicek s mym jmenem, rka, ze mi asi pise nejaky ctitel:-)

    to vis, ze jo... myslela jsem si a vyrvala mu balicek z rukou. co by to asi mohlo byt?? ze by nejake cd? patrne firemni nabidka...

    otevru obalku a vysypou se na me drevene kolicky, na kazdem luxusne vyvedene moje jmeno! a vzkaz: TYHLE UZ TI NEUCORUJOU!;-)

    Grafologicky nezamenitelne A me privedlo na stopu;-). Hanysovi se zzelelo me osoby! Timto bych mu chtela podekovat za napadity dar!

    diky diky septaji me rtiky! ;-)

    OdpovědětVymazat