úterý 20. března 2007

ZELENÁČ

Tak jsem si říkala, jaká nebudu krasavice, když už mám dneska tu přednášku...

Včera mi doktorka při převazu mrkla na jizvy, hm hm, dobrý, říká, tak eště tam jenom něco ďubnu, ať se to líp hojí! Ďub ďub na každou jizvu a prý - chcete to zalepit? Prosim vás, na co? Usmívám se, vědoma si své nečekané krásy a říkám, že nechci, páč ať to větrá;-). Dochtorka znejistěla a prý se mám raději podívat do zrcadla... tak jsem se teda koukla...

Nebesa!

Krásně se hojící jizvy eště s černýma stehama zaďubala čímsi zeleným! A eště pro sichr kolem těch jizev, ať se to třeba nemine účinkem! Ve škole nás učili, že vyučující nemají dělat v třídě estrádu, ovšem můj vzhled je na ni teď kovaný... No tak jsem zase zalepená, páč vyjít s tímhle ne pódium, pozornost posluchačů by od mé tváře neodvedla ani vysoce kvalitně zpracovaná prezentace... 

2 komentáře:


  1. Třeba z toho bude nová móda....

    OdpovědětVymazat
  2. eh, holka...budu ráda, až to smyju... škoda, že to není móda už teď! ;-)

    OdpovědětVymazat