úterý 6. března 2007

DEN HNUSÁK

Ten byl včera. Od samého rána se mi dařilo všechno, na co jsem sáhla... ráno vypukla hádka s Dejvem, pak opustilo mou kštici xy vlasů při česání (Viva revalid a jeho bratříčkové! Opravdu vyvedená partička... když mají hlupáci prachy, potom mají kramáři odbyt), u doktora jsem zacálovala půl litru za preparáty pro Dejva (samozřejmě po těch mých vlasových už vim, že i ony budou na dvě věci...), ještě k tomu jsem ráno zapomněla dát si do kalhot pásek, takže párkrát jsem taktak lapla kalhoty gravitací zemskou se ubírající k zemi. A to jsem ráno při oblékání se do práce jaksi pozapomněla, že odpoledne jedu na nějaký seminář ošlajfkovaných chlapů a okostýmovaných ženských a tak jsem mezi ně přijela vyparáděná jako houmless... aspoň byla trošku zábavička. Zato jsem jako jediná kladla doplňující  dotazy přednášejícímu. Tak jsem nevypadala jak úplný hlupák :-).

 


Opravdu, byl to kultovní den. Nejradši bych se neviděla.

 

Doma jsem v ledničce našla zbytek vína, tak jsem docvakla dvě deci červeného a že se půjdu něco učit do školy. Ale ozval PanTér, tak kdo by seděl v knížkách, že jo. Svitla mi naděje, že se prokletí dne konečně zlomí. Ano, správně. Mýlila jsem se. Nějak jsem se necítila good. Zvláštní bylo, že asi po dalších 4 deckách červeného u panTéra jsem byla nametená jak dán... docela rozumně jsme šli ve dvě ráno spát. Po dvou hodinách mě vzbudila krutá bolest břicha, ne taková ta běžná, vrcholící úprkem na onu místnost. To bylo něco jiného, takový pocit, jako by mě někdo hezky kuchnul dole... Tak jsem se kroutila na posteli a vážně jsem přemýšlela, že se budu muset odebrat do místní nemocnice, kde mi zjistí, zda mě nezachvátil zánět slepáku. PanTér rozlepil v časnou šestou ranní hodinu očka a poradil mi, že mi pomůže pivo, páč na slepák se mu to nezdá... a vůbec mu nevadilo, že jdu do práce... Tak jsem to teda zkusila a malinko si dala.... A - světe, div se! Ono to fakt pomohlo! Co to teda mohlo být? Slepák asi ne, ten jen málokdy takhle zmizí sám od sebe...

 

Ale matně si vybavuju, že jsem si včera koupila smažené kuřecí křídla na trhu, akce 2+1 zadáčo, a páč zadáčo se nikdy nic jen tak nedává, tak teda aspoň ty co byly gratis, nemusely být zrovna košér... no, zaplať Pánbůh, už je mi fajn. Ještě by mi chybělo, abych dopadla jak v létě Jana na zahradní grilovačce. Dostihla ji ze neumytých, pouze ohněm ožehlých pipákových křídel kvalitní a nefalšovaná salmonela.  Brchala se z ní tři týdny.

Žádné komentáře:

Okomentovat