neděle 4. března 2007

TÉMĚŘ LETECKÝ DEN

Jak už to tak bývá, jak jsem se hezky v pátek rozjela, tak zbytek večera už žádné příjemné překvápko nepřines. Akorát naproti v baráku se strhla kolem půlnoci pěkná rvačka, která vyústila téměř v defenestraci jednoho z borců z třetího patra… zpacifikovaly je nějaké ženské, asi jejich přítelkyně (ó díky za takového přítele!) a přivolaná hlídka městské policie.

 

Jsem si právě v tu chvíli bez zjevného úmyslu někoho špízovat šla dát cigáro na balkón, a co čert nechtěl, zrovna se tam mleli! Ustoupila jsem do stínu, leč prozradila mě hořící cigareta. Jeden ten výpitek na mě zařval, co čumím, jestli chci natáhnout! A už měnil směr, ostatní ho museli držet, aby třeba neskočil dolů z toho třetího patra a nesplnil to, co mi slíbil! Abych neletěla ještě nakonec já! Páč Redbul nepiju, tak jsem radši bryskně zahodila cigáro a zalezla do svého relativně bezpečného kvartýru se pantama na oknech zajištěnýma hřebíkem (to aby nešly vysadit), kasrem na parapetu a pěti metrama pevného lana (to kdyby hořelo nebo tak…). Jo a ještě tam mám hlídacího psa :-).

 

Občas se tu dějou divoké věci a není od věci být připraven.

Žádné komentáře:

Okomentovat