pátek 16. března 2007

PRÝ JE PÁTEČNÍ VEČER TEN NEJLEPŠÍ!

Jo? A kde to dávají??

Předpokládám, že vzhledem k mému aktuálnímu vzhledu se víkend (počínaje dnešním večerem) bude odvíjet nevábnými směry... nu, aspoň mě to nikam nepotáhne...

S Janou tentokrát žádné tahy, má návštěvu, zas jakýsi nápadník... Pití prý snad doveze a na večeři pozve. Tak jsme byli nakupovat něco k snědku, ať mají ráno do čeho kousnout. No, jen aby nedopadl jak minulý nápadník, co se sem tahal přes půl republiky! Ten ji pořád ukecával, že se s ní chce setkat, až ho teda pozvala. Tak přijel a začal večer příslibů. Otevřeli šáňo, on si jednou cucnul, zazíval a že si půjde na chvíli spočnout. Spočnul. Až do rána. Ráno vyskočil jak by ho uštkla zmije, řekl, že v cizích bytech nemůže spát, snídat už ani nechtěl,  rozloučil se a zmizel. Navždy...  no ještě že s ním nezmizlo něco z Janina kvartýru. Páč to byl bezesporu divný patron...

Tak jsem osiřela. Tudíž mi nezbývá, než vytáhnout směšné školní resty a zkusit je pokořit. Nejdřív ovšem je třeba uklidit, umejt nádobí, něco ukuchtit, páč s prázdným břichem se špatně přemýšlí, pak zas si tělo žádá nikotin...na svátečním lajntuchu se vyskytla dírka, tak šup, šup jehlu a niť, hřiba a zaštupovat to...  no nějak se k tomu učení nemůžu pořád dostat:-). Teď ještě mi začly chodit páteční lákavé sms! Vida! Když mám čas a nemám do čeho bodnout já, tak si nikdo ani nevzpomene. Ale zato když mám (teda měla bych mít) napilno a ještě k tomu jsem indisponována, tak to by se každý přetrh... vida, vida.

Pravda je, že zítra je taky den, volný, to bych se do povinností mohla položit naplno... dneska jsem zaslechla pochvalné mručení, že mi ty nálepky dokonce sluší, že vypadám drsně... tak zas bych nemusela celý večer sedět doma... možná by mě někde ve společnosti uvítali aspoň jako potenciálního bodyguarda:-).

Žádné komentáře:

Okomentovat