čtvrtek 7. února 2008

KUČA NA VĚTRNÉ HŮRCE

Dneska v noci jsem podnikla loupeživou výpravu k mladému chemikovi, páč venku duly vichry severní a škvírou pod oknama neuvěřitelně táhlo... Klepala jsem se zimou pod tenkou dekou a snažila se zahřát o drobné tělíčko čoklové, ale ten prevít mi sebral i zbytkové teplo. Dokonce se mi zdálo, že se mi u nosu dělá maličkatý rampoušek... to se ovšem nepotvrdilo. Ale páč do rána mému tělu hrozil přechod do první fáze rigoru mortis, byla jsem ukradnout chemikovi nějakou tu deku.

Ráno jsem s chrastěním nosného tělesného aparátu opustila fotelku a jala se trošku zabordelizovat byt, aby vypadal zpustle a smutně. A tudíž levně. Karneval marnosti.

A za ranního kuropění přikvačil bytový znalec s osobní zapisovatelkou.

"Tak co to tady máme?", zkoumal s digitálem komůrky.

"Metrů 37. Jeté hrany. Křivé stěny. Záchod to má?", halekal.

"Má!"

"Teplou vodu to má?"

"Má!"

"A studenou vodu to má?"

"Představte si, že jo!", halekala jsem pro změnu já.

Za kuču na větrné hůrce chtějí dvěstě klacků. Zadáčo.

"Prodám to, když budu chtít odejít?"

"Ccc, ale samozřejmě, paní inžinýrko" plácal mě bodře po rameni

"I s těma současnýma sousedama?"

"Uvidíte, bude tu líp...podstatně! Kdoví, kdo tu zůstane. Koupíte to, že jo?", mrkl na mě, když si nazouval parisky.

"No.. asi jo... pod most nepudu," zavrčela jsem, "ale pak vám to prodám."

3 komentáře:

  1. Ano, kuča, to je to správné slovo:)) Jaký to byl pocit, provádět po tolika bordelizacích debordelizaci? ;-) Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem se do toho zamotal:) Myslel jsem po tolika debordelizacích bordelizaci :D

    OdpovědětVymazat
  3. ja tez uz nevim, ci su;-) ale je to na dobre ceste:-) je patek! a je cas jit domu!!!!:-)

    OdpovědětVymazat