úterý 12. února 2008

NENÍ BEZPEČNO V NAŠICH KRAJÍCH

Včera večer jsem kouřila na pavlači a snažila se zaostřit na předmět, ležící pár metrů od dveří. Je to list? Nějaký kus hlíny? Ba ne. Na pavlači leželo nečekaně regulérní hovno a v novinách jsem četla, že tlupa sestávající z místní národností menšiny někomu dala hezkou nakládačku kvůli neposkytnuté cigaretě.

Není bezpečno v našich krajích.

Asi si nebudu rvát dres a večer čoklovou místo na procházku po chodníku vypustím chvilku na pavlač, ať se proběhne a někde takhle u kraje vyšpulí prdel a vykoná potřebu a pak zas hezky do tepla a relativního bezpečí baráku:-). A zamknout a zabednit okna. Kdysi v dávných dobách, když jsem se nastěhovala do pavlačového bytu, se o mě pokoušel infarkt při zaslechnutí číchsi kroků na pavlači. Jednou mi jeden člověk nenávistně řekl: vypálím ti kvartýr. Sháněla jsem na okno ochranné fólie a na hajzlíku zatloukla hřeby k pantům,aby nešly vysadit okna;-). Ve skříni se ukrylo deset metrů konopného lana, kdyby bylo třeba zachraňovat se slaňováním z okna. Pořídila jsem si kasr a sháněla plynovku. Měla jsem sice zbroják, ale málo peněz na kvér;-). Tak jsem aspoň začala dělat ty těžké kliky a občas zašla do posilovny. Fakt jsem se tehdy bála. Ale ty časy jsou pryč a doufám, že je vzal ďas...

Ale zpátky k pavlačovému nálezu: tak mě napadá, že mladý chemik byl zvečera s čoklovou na procházce jen velmi krátce... Udeřila jsem na něj, kdeže s ní chodil po špacíru, a estli náhodou ta nadílka na pavlači není její a on prý že neví! Že ji vyháknul z vodítka už na schodech, čili nemůže to přece vědět! Klepal si na čelo. No fajn, zato já tuším!

No a když už mám takové skvělé téma, mám pro vás jednu příhodnou hádanku:

Víte, co se stane spojením hovna a mraku?

Posraný počasí! A dneska to sedne jak prdel na hrnec;-).

8 komentářů:

  1. kdyby to sedlo jenom na dnešek... sedne to i na včerejšek... fuj hnus...

    OdpovědětVymazat
  2. A pokračuje to i dnes a ještě ke všemu je Valentýna :(

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes je jeste hur!! u nas litaji asi vlocky nebo nekdo nahore rozlamal polystyren!! je Valentyn, copak asik dostaneme?;-) kdyby nehodou nic, tak aspon preju hodne lasky, aby brzo prisla! jako takove malinke pranicko;-) mej se moc hezky lex

    OdpovědětVymazat
  4. A víš co vznikne spojením pěti hoven?
    Protiklausovská koalice v Parlamentu. :-P

    OdpovědětVymazat
  5. :-D :-D ... i kdyz teda to zas tak k smichu neni, ze jo. uvidime,co bude vyslednym produktem dnesniho snazeni:-)

    OdpovědětVymazat
  6. lexi, kousek od nas nedavno ubodali chlapika na autobusove zastavce pred ocima ridice a narvanyho autobusu protoze jim odmitl venovat svuj mobil. A na severu londyna zase chlapka zamordovali primo v autobuse kdyz se rozhodl pozadat jednoho z particky chuliganu aby prestali hazet na jeho pritelkyni hranolky.
    Uz se citis lip?.)

    OdpovědětVymazat
  7. to je drsne... akorat ze u nas bylo donedavna relativne bezpecno a ty casy jsou fuc...

    OdpovědětVymazat