úterý 2. září 2008

KTERÝ CHMATÁK MÁ MŮJ BAJK?

Podle ranního kočičince v oku jsem poznala, že se dnes bude jednat o výjimečný den.

Zvesela jsem vyskočila z fotelky, hnala se do koupelny a pro nějaké sportovní šatstvo, vědoma si toho, že dneska pojedu do práce na bajku. Bajk jsem za ranního kuropění vyšoupla na pavlač a přikurtovala ho k zábradlí. A pak si takhle provádím ranní hyenu, šlechtím se úměrně časné hodině a s úderem sedmé že vyrazím do kolbenky.

Otevřu dveře... cosi není jak má být... na zábradlí se mírně pohupuje zbytek lankového zámku a bajk v prdeli! No vážení, nevěděla jsem, jestli mám nadávat nebo brečet.... Každopádně jsem dneska podstoupila trýznivý ;-) hodinový výslech na policii a páč bajk nebyl můj ale kolbenčin a čórli ho u mě doma, vlastně před mým bytem, tak nevím, estli se na to vztahuje kolben pojistka. No estli budu za starý verk cálovat šest tisíc, tak to mě omejou.

Dobrý člověče, jež sis můj jednostopý dopravní prostředek bez optání vzal, nechť se ti to desetkrát  štědře vrátí. Páč za každý dobrý skutek následuje spravedlivá odplata. A to já moc dobře vím.

Mám radost nefalšovanou a velikou:-(.

Dneska si navzdory svým předsevzetím jdu podat ruku se špiritusem;-). Už můžu, páč od zítra chodím pěšky:-(.

7 komentářů:

  1. Zde není místo na vtipné komentáře! Tohle nasere! Soucítím s tebou, Lexulko! A zdravím tě.

    OdpovědětVymazat
  2. vždy je místo na vtipné komentáře!

    Lexulko, už chápu, jak tě musela rozhodit moje zmínka o bájsiklech přišpendlených na žbrdlení:))))))) No, kolo je kolbenky, tak že by náhradové řízení? Ale podle mě je to OK, kolo bylo zabezpečeno, protokol od policajtů bude, kde mjusí být uvedená překonaná překážka. Každopádně je to hnus, velebnosti, ať tomu grázlovi praskne sedátko a sedátková tyčka nechť mu vjede hluboko do řiti!!!

    OdpovědětVymazat
  3. ó díky! tvá plamenná řeč mě pobavila tak, že se u kompu svíjím na kancelářské židli a doufám, že se nezlomí a nevjede někam mě!! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. díky za soucítění! beru to s nadhledem, když nejde o život, jde o h... byla jsem si dát dva gabouše, takže je mi gut, koukám na sladkou ordinaci v pink garden a chechtám se;-)

    OdpovědětVymazat
  5. neboj, u tebe by to byl možná jiný pocit, než u teho gaunera;-))) Gabouši to vyřešili, jawohl;-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je opravdu vydařené ráno :) Kamio trest vymyslel dokonale :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hajzl! Ať ho pozadí blesk a vyděsí hrom!

    OdpovědětVymazat