neděle 31. srpna 2008

POKRAČOVÁNÍ WATCH STORY

Tak jak jsem dopadla s hodinkama.

Byla jsem si tam pro ně a že se jako uvědomělý spotřebitel nedám. Nechala si zavolat šéfa, ten kroutil hlavou, že se mu způsob vyřízení reklamace taky nelíbí a že do dodavatelské firmy zavolá a udělá bububu. Odešla jsem docela spokojená, že se ledy hnuly a já dosáhnu svého práva.

Tak bububu asi  udělal nedostatečně, neb mi druhý den volal, že reklamace je neoprávněná. Že mu nějaký pikolík sdělil. že hodinky byly špatně používany, páč při jejich opravě se vyvalily vlny zdola a dedukce zněla jasně, totiž že byly používány ve vodě, kam přijít nemají. Tudíž vina je na straně spotřebitele, takže si chudák ani neštrejchne, páč nedostane ani prachy, ani novou časomíru. Aspoň ne od nich. Jsem se ho ptala, kterým kanálem musely plavat na tu opravu, když jejich majitel je neměl ani jednou na ruce, natož, aby s nima někam plaval:-). Paninko, to je tvrzení proti tvrzení!

Zítra tedy pro ten danajský dar jdu. Vezmu si ten drek a vyjádření prodejce a půjdu o dům dál. Myslím, že by se měl na ně kouknout ještě někdo jiný. I když... je v takovém případě těžké hodinky prostě hodit na chvilku do lavóru? Kdoví, co tam s nima dělali:-(.

A pro mě z toho plyne poučení: zpátky na stromy a mobily, kompy, hodinky a další šmejdy zahodit hodně daleko od stromu. 

6 komentářů:

  1. To je hnus! Dodavatel a obchod k pohledání...

    OdpovědětVymazat
  2. vzhledem k tomu, jak jsem teď zase já dopadla s autem, přidávám se k tobě na ten strom. Vyber nějaký rozložitější, bude nás tam chtít asi více!

    OdpovědětVymazat
  3. Bude to asi muset být rozcochatý cedr. Já dopadl s autem podobně.
    Lex,jsou to fakt svině, tvrzení proti tvrzení prý. Hmmm, to snad aby jim člověk stál za zadkem, když to otevírají nebo co a měl tam s sebou notáře...

    OdpovědětVymazat
  4. pěkně, pěkně;-)
    Optimismu jste mi do žil moc nenalili, ale aspoň se potvrzuje pravidlo, že u jednoho nikdy nezůstane. Slova útěchy pro vás nemám, snad jen: modleme se, ať nám ty hebla šlapou a nemusíme je nikdy reklamovat. Zákon se dá, jak vidno, elegantně obejít, čili nezbývají než oči pro pláč...

    OdpovědětVymazat
  5. Řesilo by udělat jim někde hezkou \"reklamu\"...

    OdpovědětVymazat
  6. ...mno, mohla bys ty hodinky vzít a donést ke znalci a pak se vrátit s kulatým razítkem, ale ten podstrčený lavór to neřeší...

    OdpovědětVymazat