pátek 5. září 2008

SEZNÁMENÍ S PŘEVRATNÝM VYNÁLEZEM

Události posledních dnů stojí, řekněme, za jeden vydařený exkrement.

Velocipéd se zatím nenašel. A osobně se přikláním k názoru, že se na něm po drobných vzhledových úpravách prohání po městě nějaký čavor, než že bych se stala obětí skupiny organizovaného zločinu, což mi jako jednu z možností ponoukl výslech konající policista.

Včera jsme uzavírali léto s bývalým klubem odložených žen. Už to není, co to bejvalo. Sarah bude brzy chovat a ostatní mají nějaký ten perspektivní nebo naopak neperspektivní vztah, takže s klubem je fakt asik ámen.

Akce byla spojena s předváděčkou protivráskové žehličky, což bylo účastnícím (alespoň teda mě) taktně zamlčeno. Chechtala jsem se, jak se málem se strhla bitka, kdo se nechá vyžehlit a bude mít hubu jak dětská prdelka. A to přátelé nijak jinak, než forever, ať za bukem číhá štyrycítka, padesátka a výhledově pak i třeba šedesátka. A pak jsme všechny ve světle lampy téměř petrolejové hledaly na tváři té šťastné, jejíž obličejových kontur se dotkl onen posvátný stroj, ony výrazné změny, které měly nastat po šesti minutách akce. Neviděla jsem zhola nic. Ale dost možná to bylo tím špatným světem;-). Protože Sahrah i Marie se rozhodly pevně již na místě samém.

No, osobně se domnívám, že za cirka desettisíc jde o další produkt typu: když mají hloupí prachy, tak mají kramáři odbyt. Že tohle pomůže při drobných mimických vráskách a prvních známkách stárnutí. To jsem neměla říkat, páč jsem byla za ignoranta, který tomu vůbec nerozumí. Prý že to obnoví škáru... v pětaštyřiceti... najde se tady nějaký odborník,který by mi to potvrdil? Páč esli jo, chci mít taky novou kůžičku!

Docela mě zajímá ten boj s přírodou. Počkám si. Budu to sledovat. Zbraně jsou rozdány: baby budou mít vercajk na povislé kožní laloky a uvadající pokožku no a já se budu radši smát a za deset tácků si koupím nový velocipéd;-).

A uvidíme za pár roků. Třeba se na ně s důvěrou obrátím. Nebo ony na mě;-).

9 komentářů:

  1. No hlavně pak dámy budou obracet kapsy, jak jim tam nic nezbyde. A už teď se směju při představě, jak to půjdou reklamovat, až jim to připálí ksichty a budou mít květáky jak Fantomas;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. páč tato žehlička je studená jak psí čumák a funguje na principu snad nějakého galvanického vlnění či co, jestli jsem teda dobře pochopila ženu, jež nás poučovala o tom zázraku:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Žeby nějaký převratný vynález z teleshopingu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Galvanické vlnění?!? Tak teď tady padám ze židle zase já :-D. Oni ti prodejci mají kolikrát můj upřímný obdiv, jaké prasárny umí s naprosto vážným xichetm tvrdit a prokládat to skálopevnými argumenty!

    OdpovědětVymazat
  5. Žehlička na bázi galvanického vlnění? Ty bláho! No, ale nedivím se, však už jsi to jednou napsala o těch kramářích.

    Galvanický=elektrochemický. Který indukuje stejnosměrný proud. Vlnění? Cha! Připomíná mi to jak v rakousku zbohatl jeden maník, který prodával za necelých 1000 euro krabičky na zásuvky, které měly filtrovat elektřinu. Tu, kterou vyrobila jaderná elektrárna, to prý nepustí, takže všichni \"Nein Temelin, stop atom!\" byli spokojeni. Na celé té věci mě jen mrzí, že nemám tu drzost takové kraviny prezentovat. Asi už bych byl bohatý;-))

    OdpovědětVymazat
  6. Lexulko... já se domnívám, že i pravidelný sex má něco do sebe a tý škáře dodává optimální napětí = tonus...

    OdpovědětVymazat
  7. Ehm, to vypadá velice zajímavě! Představuju si to jako žehličku z mateřský školky, jak jsme tam mívali ty plastové... no ale tak to asi nebude. My chceme foto!,o)

    OdpovědětVymazat
  8. Fotku žádnou bohužel nemám a pochybuju, že mi ten přístroj ještě bude chtít někdo někdy předvést! prý jsem ignorant!!;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ignorant, ale s deseti tácy;-)

    OdpovědětVymazat