úterý 19. srpna 2008

A JE TO TU ZAS:-(

Pracovní proces po dovolené se zajel do starých kolejí.

Kolegyně ani přes dovolenou nezapomněly opět zkusit své pracovní fiše na přesčasové hodiny s poloviční produktivitou práce. Uklízečka pro jistotu nenastoupila vůbec, páč jí na spodkách noh během tří měsíců vyrostly kopytní ostruhy. Soudě podle toho, že se neozývá a zjišťování termínů dalších kontrol práce neschopného pojištěnce je v mých rukou, práce jí nijak nechybí. A soudě podle toho, že když jsem jí posledně volala a podle hlasu byla v silně podroušeném stavu, nestrádá ani v jiných směrech.

V baráku se nám přes léto asi zabydlela hubka nebo plíseň, což se dá vytušit podle podivného zatuchlého smradu. To se možná jen přes léto vrazila vlhkost do tébichů. Ovšem můžem být rádi, že ten starý likusák eště máme, páč si na nás dělal pifku jeden podnikatel, který na podzim zachvátil vedlejší velkou stavbu kvůli lukrativnímu pozemku. Stavbu, která mohla být využitelná docela dobře především pro výukové účely (taky to byla bývalá škola) na pár pokusů úderama železnou koulí shodil a teď na pozemku dostavuje své podnikatelské hnízdo. A eště si dělal zálusk na kus hroudy pod našim likusákem. Dostal milostivě nějakých 250 čtvrerečních metrů a aby se nám pomstil, postavil si na nich zázemí stavebních dělníků, montované budky a vonné toitoiky.

A máme tu podzim, jeřabiny červenají a učitelé zelenají;-). Už tu chybí jenom odboráři... a ti přijdou příští týden.

4 komentáře:

  1. a kde jako?? na dovolene? MOC:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odboráři mě teď pobavili. Já, jako jejich zarytý přívrženec (cha cha), srdce mi poskočilo radostí, když jsem na nástěnce Arialem 172 četl. CELÝ DV REZIGNOVAL (dílenský výbor). Od té doby mám nutkání tam připsat: \"A CO ÚV?\" :))))))

    OdpovědětVymazat
  3. proc ja nemam takove stesti???? :-(

    OdpovědětVymazat