čtvrtek 30. října 2008

TEARS IN HEAVEN

Ahoj strýcu,

sice jsi nebyl žádný můj strýc a znala jsem Tě sotva půl roku.Nevadí. 

Někoho jsi mi strašně připomínal. Někoho z dávno zapomenutých časů. Na chvilku se mi zdálo, že se dá uchopit minulost... Snad dědu? Babičku? Strejdu? Tetu? Nevím... ten obličej se mi dávno rozplynul. Nikdo z nich mě brečet neviděl, i když jsem je měla moc ráda. 

Přemýšlím o životě.

"Roky sú tu, důvody sú patřičné," říkává jeden můj známý.

"Jen to někdy prostě sjede, jako blesk z čistého nebe," dodávám já.

Včera jsi tu byl, před týdnem oslavil osmdesátku a dneska, dneska tu najednou nejsi... 

Život je tak strašně rychlý... ale smrt je kolikrát rychlejší.

Nikdo neuteče, ale stojí za to to zkusit.

Takže nohy na ramena.

A žijme. Ať se práší za kočáry.

Beyond the door
there´s peace. I´m sure
and I know
there´ll be no more
tears in heaven

Tak šťastnou cestu, strýcu!

2 komentáře:

  1. Budeš znát mé jméno
    Až se uvidíme v nebi?
    Bude to stejné jako tady na zemi
    Až se uvidíme v nebi?
    Musím být silný a nepadnout na kolena
    Protože vím, že do nebe
    Nepatřím.

    (EC)

    OdpovědětVymazat