středa 8. října 2008

JINÝ DEN, STEJNÁ SRAČKA

Tohle jsem četla jako odpověď na zdvořilostní otázku: jaxe vede? v jedné knížce. 

Tak tak. Příliv dobrých zpráv nám neustává!

Mladý chemik mi dneska s lišáckým úsměvem sdělil, že ztratil mobil.

Teda, on vlastně neví, jestli ho ztratil, páč do školy jezdí vlakem a prý že asi jak tam seděl, tak mu telefon vypadl z kapsy. Což zjistil až někdy kolem poledního a hned mě oblažil textovkou z netu, aby mi způsobil v pracovním procesu ještě větší radost, než jsem aktuálně měla. Volala jsem na operátora, aby bloknul kartu a prý zaplatím 400 Kč, pokud si vyzvednu do 5 dnů novou simku se stejným číslem. To zaplatím i tak, páč když si ji nevyzvednu, tak mi to stejně naúčtují. Patrně za to kliknutí na klávesnici, aby blokli volání z jeho karty. Pouze v případě, že půjdu na policajty oznámit krádež a přijdu s protokolem na značkovou prodejnu, kartu mi dají zadarmo. Tak přemýšlím, je to krádež, nebo není? Když sice telefon ztratil, ale neznámý lapka v pokušení si ten telefon vzal, vypnul ho nebo vyhodil simku a teď ho používá? Asi jo... hraje mi mimořádně, zdůrazňuji MIMOŘÁDNĚ do karet okolnost, že neznám výrobní číslo mobilu, páč chemik ho dostal darem od svého tatíčka a ten si krabku se záručákem nechal doma. A jeho druhá choť mu aktuálně celý kvartýr vybrakovala a řeší se tam věci zásadní důležitosti; takže pochybuju, že by někde našel nějakou krabici od rok starého mobilu. V horoskopu na dnešní den jsem měla, že se přede mnou otevírají skvělé obzory. A že všechno bude růžové! Jen abych se neválela brzo v krvi;-).

Co se vleče, neuteče. Počkám do pátku, jestli se telefon nenajde (jsem nenapravitelný idealista, který ještě pořád věří v dobro a na zázraky). Ale pak na ty policajty pudu a eště se tam zeptám, jak pokročila kauza učórovaný bajk (pro neznalé: bicykl) z pavlače na sklonku letošního září. Zatím prý nic nevypátrali a pojišťovna plnit nehodlá, takže to vypadá na další záser, který mi užere další díl z už tak prázdné prkenice:-(.

2 komentáře:

  1. Mno, co k tomu říct? Obligatorní \"na posraného i hajzl spadne\" je asi blbé, tak snad... gud lak? A neboj, vždycky může být i hůř, la vita bella;-)

    OdpovědětVymazat