úterý 14. října 2008

MOŽNÁ MÁM NOVÉHO NÁPADNÍKA

Před dvěma týdnama jsme měli v kolbence nějaký audit. Po něm jsme měli s auditorama sezení s řešením problémů. Našlo se jich docela dost a mě obcházela hrůza. Hoši s výzorem knižních molů byli přísní a nesmlouvaví. Po auditu jsem měla opět chuť se na práci vykašlat - úkolů z auditu vyvstalo vojsko o tisíci hlavách, k tomu minimální časová rezerva a deadline pro splnění úkolů 14 dnů. Rozveselil mě nadřízený, který se rovněž účastnil auditu. Prý že to dopadlo dobře (prý DOBŘE! No, jemu úkoly nepřidali...) jen díky tomu, že jsem chlapcům padla do oka! Ale jdi, pomyslela jsem si, to zrovna, andrzéne! Ti nemají jinou starost, než koukat na mě...

Přijdu do kanclu, na mailu vzkaz. No nekecej, píše mi šéf auditorů... to zas bude další průser....Ale ne! Jen tak mě zdravil a poslal nějaké potřebné materiály (o kterých nebyla při auditu ani řeč). No fajn. Tak to budeme spolu dobře vycházet, libovala jsem si. Poděkovala jsem mu a on mi za můj řádek díků napsal dlouhý a zdvořilý mail. A za pár dnů mi volal, že odjíždí na měsíc do Paříže na služební cestu a že jeho úkoly přebírá ten druhý mol, což ho mrzí, ale hned, jak přijede, tak za mnou zajde a dořešíme spolu ty resty. Jistě, resty je třeba řešit, taky to tady s hlavou skloněnou a krční páteří na sračky tady dávám postupně do kupy:-(.

Dneska ráno mi přišla na mobil sms z neznámého číslo: hoj XY, tak to je teda super! Je tady luxusně, dávám si pařížskou specialitu (nějaký chlast), tak jsem trochu mimo a ráno zase další audit...bla bla bla. A jméno. A smajl. Pár překlepů v textu způsobených rukou znaveného pijáka. Komu jsem psala? Ptala jsem se na něco? A co je jako super? Asi omyl...

A pak mě napadlo, kdo by mohl být původcem impozantní sms. V hlavě mi vyvstala šílená konstrukce a začala jsem rozmotávat gordický uzel;-). Pokud mě má intuice jako vždy neklame, mohla by to být přesně mířená sms, která, kdyby náhodou přišla nevhod, se dá omluvit tím, že nebyla pro mě. Páč osob takového jména jako je to moje je jak dírek v ementálu. Stejně tak je to s jeho jménem... Jenže jaksi cítím, že byla pro mě. A že pisálek čekal s udičkou, až něco nechápavě hloupého nebo naopak velmi chytrého odepíšu. Páč textovky, určené cizím lidem, mi běžně nechodí. Souhlasí to místo pobytu, práce, jméno. Proč by psal někdo známému do sms, že jde ráno do práce a ještě tu práci specifikoval? Taky ta pařížská specialitka byla hezky vypíchnutá...

Sákryš. Třeba se pletu. Kéž by! Možná jsem už podlehla iluzím stejně jako můj nadřízený. A měla bych přestat číst detektivky;-).

Ale jestli se nepletu, pak jen doufám, že coby zhrzený nepřehodnotí výsledky toho auditu....

2 komentáře:

  1. Tak to je dobrý :-) To mě se v kolbence nestane. Kolem dokola samá ženská... A chlapi se tu vyskytují zásadně zadaní a řádně pod pantoflem. Nicméne, pro jistotu bych se \"zhrzováním\" počkala, až bude vše co se týče auditu bezpečně za tebou ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. a jak to dopadlo? uz je zpatky? a kde prisel k cislu tvyho mobilu?

    OdpovědětVymazat