středa 25. července 2007

ŽE BY LABUTÍ PÍSEŇ KLUBU ODLOŽENÝCH ŽEN?

Jednou to přijít muselo.

Klub odložených žen, šlapající jako hodinky bezmála dva roky, se nám začíná pomalu ale jistě hroutit.

  • Šárka to myslí fakt vážně a na podzim míří za hlasem svého srdce do Peru.
  • Marie má novou lásku, dvakrát rozvedený borec (stejně jako ona), prý je to přímý zásah do srdce a snad navždy.
  • Ema je typ ženské, která sama být prostě neumí. Do klubu se dostala víceméně shodou náhod. S navazování nového vztahu zatím váhá. Důvody jsou patřičné:-). Po zkušenostech se svým rytířem rychlých pěstí a kamenného srdce, kterého pojala před časem za chotě z velké lásky jí přibylo pár jizev. Modřiny už se jí naštěstí nedělají. Ema je momentálně v rozvodovém řízení.
  • Jana se nabažila všech mladých frantíků. Chce někoho milovat a být milována. V kurzu je muž adekvátního věku. Zatím se však neobjevil žádný. Vyjma bezzubého Josefa, ale tam už snad proběhla mezi Janou a jím výměna názorů na téma "co si kdo od života slibuje".

A já? Já teda uvidím:-). Ale řekla bych, že nastal Čas změn...

Včera jsem měla dlouhý telefonát a komunikační partner se velmi divil, jak můžu být spokojená, coby odložená, nebo lépe odkládaná žena. Jsem. Nebo spíš - byla jsem...

V podstatě má člověk vždycky dvě možnosti. Změnit to, co se změnit dá, nebo se přizpůsobit situaci. Zvykla jsem si na svůj život. Na věčné hledání ideálu, hodně zklamání a otřískané lokty. Přizpůsobila se tomu, co mi ubližovalo. A teď to chci změnit. Vlastně - už jsem to změnila. Takže zase to bude o přizpůsobování se něčemu jinému. Někomu jinému. Přesto to chci zkusit. On ten osamělý život  s partou kamarádek má něco do sebe, ale když přijde na lámání chleba, většinou se ve sračkách koupete sami:-(.

5 komentářů:

  1. když jsi až po krk ve sračkách nezbývá než zpívát...já sem taky zničenejch vztahama...nebaví mě ty moje kratky vztahy,vždycky to zbytečně náročný představování rodičům a pak to stejne skončí...a nechce se mi zklidnovat a delat si řidičák a bejt vzornej kluk....achjo,fandim ti

    OdpovědětVymazat
  2. ten k sobě může hledat ideála.

    OdpovědětVymazat
  3. diky diky septaji me rtiky:-)

    Ja nastesti nemusim nikomu nikoho predstavovat:-), pac si myslism, ze spis nez ty budou z takovehle seznamky asi zniceny tvi rodice:-). A moji rodice by si to fakt nezaslouzili:-).

    Vseho do casu, mozna i vzornak z tebe jednou bude a tatka:-) a deticky ti budou vodit svoje znamosti:-)

    OdpovědětVymazat
  4. jak píšeš...jednou to přijít muselo...

    OdpovědětVymazat