neděle 23. listopadu 2008

UŽ JE LETOS PO ŠVESTKÁCH?

Po druhé bezesné noci se záchvatama dusivého kašle jsem dospěla k názoru, že doktorka se tentokrát s výběrem medikamentů moc nevycajchnovala a zítra teda k ní budu muset znovu a tentokrát se stavu nemocných nevyhnu. Mám z toho radost pramalou, páč po minulém týdnu mohlo být v kolbence fajn a eště jsem se mohla hřát na výsluní slávy;-) Tak zas nic.

Máme tu ovšem ještě jednoho nešťastníka, mého souseda. Teda, pokud nemá špunty do uší. Páč někdy poslouchám jeho občasné zakašlání za tenkou zdí, případně jsem nedobrovolným svědkem jeho soukromých telefonátů. Tak tentokrát si to se mnou musel užít. A hned dvě noci za sebou!;-).

Při druhé ranní jsem se vysíleně vyštrachala z fotelky a jala se zkoumat příbalové letáky k předepsaným lékům, esli se někde nestala osudová chyba. Hm. Doxycyklin má vracet hlas. Tak to se mu trošku daří. Ovšem má taky léčit kašel. A tady se autoři netrefili. Kašel je čím dál tím horší. Nežádoucí příznaky jako bušení srdce, lupus a chlupatý černý jazyk mě nechávají klidnými. Zatím nic z toho;-). Jdu na interakce s jinými léky. Absolutní zákaz antitusik páč sice už nezakašlu, ale zato se udusím ve vlastním těle. Teď to vypadá spíš na utonutí, páč tolik čaje, co jsem spolykala za poslední týden, jsem snad nikdy nevypila. Bych se nedivila, kdyby na mě vyrostl tea tree;-). Chemiozo už vidí, že s matkou je zle, když nenadává a ani nemluví, tak mi nakrájel cibuli, gychla jsem do toho cukr a se stéblem jsem po pár hodinách přistoupila k nádobě, že budu ucucávat vzniklou šťávu. Tušila jsem pohromu, ale až takovou ne. Silice zapracovaly a smrad mi dovolil jeden srk. Pak celá baterie letěla do důvěrně známých míst.  Na tohle bych potřebovala rýmu. A na rýmu tu ovšem máme druhý medikament. Flonidan. Určen na rýmu a alergie. Alergie jsem nikdy neměla, ovšem všechno je jednou poprvé. Takže až teď mám evidentně alergii na tenhle lék. Páč nežádoucí účinek: kašel. Tak už vím, na co asi psíci zdechajú.;-). Co je to za kurýrování, když je mi po třech dnech hůř, než předtím?

Takže s Flonidanem se loučím a letí hned do závalu. To antibiotikum jsem si zatím nebrala, páč si musím taky někdy odkašlat, tak jsem si vetkla pořádnou dávku stoptussinu. A homeovox na hlas.

Snad to do zítřka vydržím. A ráno k doktorce. Anebo se teda budu léčit sama;-).

Mimochodem, s těm švestkama: jen se ujišťuju, že jsem za vodou a do letošních švestek jsem vydržela;-). A o žádné další předpověďi pro letošní rok z pera klasika naštěstí nevím.

5 komentářů:

  1. no, pokud tu cibuli nejde jen tak okusovat (moc nejde), pak se dá hodit do odšťavňovače a to exnout. čili žádné stéblo, to je k ničemu, to má pacoš čas si to rozmyslet.
    ale zasáhnout se musí hned při začátku choroby, po týdnu je to na nic.

    OdpovědětVymazat
  2. Pozde, ale prece!
    Zkousela jsem to i pri napadeni chorobou, ale pak se mi zdaly jine moznosti lepsi... no, asi nebyly..

    OdpovědětVymazat
  3. Po švestkách už je a věř nebo ne, jsou i tací,co mají po sezoně nebo po prdeli, to podle situace;-)

    Doxycyklin viz zde: http://cs.wikipedia.org...oxycyklin
    tož nevím, nevím... jak si to přečteš
    No a Flonidan je antialergikum...?

    OdpovědětVymazat
  4. uz to nezeru;-) mam lepci od vcerejska. neco na prudusky, co mi zpusobuje tras rukou:-D. very gut. a taky kodein. a dneska si myslim dam radsi ten caj se slivkou, pac to vypada, ze doslo na slova mojeho taty, totiz ze vsecko je zanedbany chlast. kdyz nic nepomaha, asi to tak bude;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nic proti lidové moudrosti, ovšem taková zlomená noha se chlastem těžko rozežene;-)

    OdpovědětVymazat