pondělí 24. listopadu 2008

LIDI, TAKY VÁM TAK BLBNOU VYHLEDÁVAČE?

Nebo to zas potrefilo jenom mě? Že by se kromě mojí virózy eště ráčil do mojeho kompu nakvartýrovat virus:-(

Seznam se vůbec nenačte, píše mi to něco, jako že

Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.

Cookie: ADDRESSEE_AD_DISTURB=AQAAAAAAAAAAAAAA3dZ0SGlsYXllcg==;  
ADDRESSEE_KEY_ID=AgAAAAAAAAAAAAAAnv8vFOMGd0ggAgAAAAAABQAHAAs  
 ... a to jsem z toho velmi chytrá:-(. Atlas mi napsal, že tam nemám schránku (to jsou mi noviny) a tak že si rychle založím
 další na centrumu, páč jsem doma a budu potřebovat něco dělat do kolben, tak ať mi mají kam posílat věci... a on, pan
centrum, mi účet založil, pak napsal, že tam žádný účet není a tak se to střídá co pět vteřin... eh.. pěkný začátek nového týdne...
.. a tenhle blog mi nepíše do bloku, ale kam se mu až chce...   Že by nadcházela další hodina dalšího velkého trestu??;-)). 
A tentokrát pro všechny? ;-)

4 komentáře:

  1. Koukám, že i písmo je jakési podivné... ale v kolbence seznam jde, tak je asik chyba na mojí straně. Opět:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Sakryš a nepošteloval ti tam Chemiozo cosik?

    OdpovědětVymazat
  3. použij jiný prohlížeč než ie. kombinace ie+admošská práva na netu je pro windows smrtelná.
    můžeš zkusit ztrácet čas antivirem.
    určitě použij čistič superantispyware.com
    můžeš si vyhledat a zobrazit obsah souboru \"hosts\" - nemá tam být žádné přesměrování.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj kamio a diky za first aid, zachranari brtniku, uz to fici v pohranici;-) ani nevim, jak, radsi jsem do toho nelezla. nevim, estli to chemiozo nadrbal, ale dal to i do kupy. no to ma jedine stesti! ;-) nejake kukisy;-)) ty znam tak leda jako susenky z juesej;-))

    OdpovědětVymazat