úterý 4. listopadu 2008

DĚSNÝ DEN JE, KDYŽ

- člověk pracuje, aby se měl. A až tak se zasejc nemá.

- tě tři lidi pošlou hezky tam, kde nejsou okna. 

- před šestou konečně zabouchne dveře kolbenky a těší se domů, jak všechno pustí z hlavy a bude se válet na fotelce. Ale válí se maximálně po zemi, neb fotelku zabral mladý chemik.

- se do kolbenky za víření bubnů ohláší další kontrola. Za čtrnáct dnů. Dneska byla dlouhá bojová porada. A z ní vyšly úkoly, které by se nevlezly ani na roli čtyřstovky toaleťáku. Pár lejster jsem si vzala domů, ale nejsem štont se na to ani podívat.

- chemik flegmatik nestačí zlikvidovat stopy dlouhodobé samoty Čoklové na linu v kuchyni, čímž mě dokonale vytočí.

- v ledničce visí oběšená myš, páč jsem nestačila ani nakoupit.  

- Radim opět nemá čas. A že v poslední době na mě nemá čas skoro vůbec:-(.

A protože prý nic není jen dobré, nebo jen špatné, páč záleží pouze na úhlu pohledu, teď se teda na to mrknu z druhé strany:

Práce mě nakonec baví a je to pořád lepší, než za pár šestek rozšířit řady uchazečů o zaměstnání;-).

Podlaha je čistá a rovná, takže mě z ní nebudou mě bolet záda;-).

Kontrola sice přijde, ale odejít musí. No, snad s ní neodejdou i někteří, u kterých by se to nečekalo;-).

Čoklová má vynikající trávení a nemá žádný zažívací problém;-).

Občasná dieta mi neuškodí, naopak zlepší postavu a texturu pleti;-).

A nakonec to pořekadlo o lásce k sobě samému.

No, fakt! Na všem se dá přece najít něco hezkého ne?;-)

5 komentářů:

  1. Děsný den je, když skončí, aniž bychom chtěli;-) Pozitivní ovšem je, že je mír. Ano...máš recht, na všechno se dá dívat dvěma pohledy.
    Poloplná a poloprázdná přece! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten život dává zabrat ... kdy to konečně \"někdo\" pochopí, že žena potřebuje být také pravidelně hýčkána, aby se v tom denodenní marastu neutopila :)

    OdpovědětVymazat
  3. marast je krasny slovo :) ale Lexi to vystihla dokonale: jde o uhel pohledu. Tak drzim palce na lepsi zitrky i bez pravidelneho hyckani ;))))

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se říká, že nemůže být tak špatně aby nemohlo být ještě hůř. Tvá konfrontace se mi líbí a souhlasím, že záleží na úhlu pohledu...

    OdpovědětVymazat