pátek 18. dubna 2008

SWEET SIXTEEN

Ráno bylo v kuchyni na zemi psí hovínko, což prý značí štěstí a ne málo. Po včerejšku se troška štěstí, radosti a klidu hodí.

Včera mi pěkně zahrál na nervy mladý chemik. Ve svých šestnácti letech je z něj hotový mistr světa! Matku nepotřebuje, maximálně, když něco chce. A včera chtěl. O víkendu vyrazit do Brna na party lide.cz, což si nechával mazaně pro sebe, až budu v dobrém rozmaru. To jsem sice včera byla, nicméně do noty se mi netrefil, takže jsem byla ochotna maximálně ho pustit do Brna s tím, že večer přijede. A to se mu nelíbilo, páč tam budou všichni spát a on přece nepojede domů! Prokázal vysokou míru trpělivosti a neústupnosti, když další 4 hodiny za mnou chodil jako stín a drmolil:

"Do Brna, do Brna, do Brna, do Brna!!"

Náhle jsem si doma připadala, jak v islámské mešitě. Po čtyřech hodinách trpělivého mateřského přístupu a vysvětlování racionálních důvodů, proč ho tam na noc nepustím, mě začala vytrvale bolet hlava a tak jsem ho místo do Brna poslala do prdele.

Zkoušel vydírat. Že prý aspoň budu mít klid, když po něm pořád volám.

"Jako klid na co??", zeptala jsem se nechápavě.

"Však ty víš," mrkal na mě.

"Já už žádný klid nepotřebuju," odtušila jsem.

Tak prý že si uklidí v pokoji a spraví si známky na vysvědčení (které mimochodem nejsou vůbec valné)! Pak nasadil tvrdší zbraně, že když ho nepustím, stejně tam pojede. Dostal výrazné varování před tímto činem a spoléhám, že je v některých věcech po mě a strach mu to nedovolí.

Nevíte někdo, co se zaduněným puberťákem? Kdyby aspoň nebyl o dvě hlavy vyšší, střelila bych mu jednu z každé strany...

11 komentářů:

  1. Já být mi 16, tak taky chci do Brna :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si na to vem štefle a pak mu střel... jestli s ním chceš vycházet tak ti dám radu.... nech ho občas uletět a uvidíš že se to u vás sklidní (strach o něj nemusíš mít protože i když to tak nevypadá tak už ví co dělat) Věř mi.... znám ho moooc dobře

    OdpovědětVymazat
  3. Pro Ko.lobku: jen aby pak Lexulka, když uposlechne této rady, nebyla příští rok úspěšnou babičkou.. :)

    No a co poradit? Já nevím, tak třeba to, že druhý den vaří oběd;-)

    OdpovědětVymazat
  4. ale stejně pomalu budeš muset ze stanovených hranic ustupovat a povolovat čím dál víc. Dal bych mu důvěru s tím, že nepřekročí některé hranice /já by dal tabu na alkohol, kouření tabákových i konopných výrobků. O tvrdých drogách a nechráněném sexu už ani nemluvím. Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. diky za rady, vim, ze to prijde a tak nejak to mam v planu...aspon kdyby byl kluk uprimny, to by mi teda hodne pomohlo. bohuzel to u nej nejak postradam..

    OdpovědětVymazat
  6. to me dosud nenapadlo, ze bych nekdy treba mohla byt babickou... chi. uprimne: pravdepodobnost, ze se ni nekdy stanu, je 50/50;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ano... malé chemičátko by bylo;-)

    OdpovědětVymazat
  8. UZASNE SLOVICKO!!!!!!!!!!!!;-) KRASICKA!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Mylím že to u něj fakt nehrozí =D

    OdpovědětVymazat
  10. :-( to abych si poridila jeste jedno dite;-)

    OdpovědětVymazat