pátek 25. dubna 2008

RADOSTI DĚLNÉHO LIDU

Je pátek odpoledne.

Víkend se blíží mílovými kroky. Jsem jako včela dělnice nabuzena jarní přírodou, opět zažívám to známé vábení jarních travin a pučících stromů;-). Dnes nejsem dobrá dělnice, nebaví mě to tu a těším se na odpoledne, kdy opět vytáhnu své inlajny a vyrazím do přírody.

Za okny kanceláře praží do asfaltu dubnové slunko. Byla jsem ve městě na pochůzkách a v tašce skončil pulóvr i vesta do ranního přízemního mrazíku. Natahuju krk přes lamely žaluzií... koukám ven... ale copak to tamhle na obzoru vidím? Od severozápadu se blíží mrak černý jak papundeklová krabice od bot! A za ním další a další! Vzhledem k tomu, že rychlost přibližování se mraků je nepřímo úměrná době, kdy odsud budu moct nejdřív vypadnout, vidím dnešní odpoledne zdraví a pohybu špatně:-(. A skajflaj mi to potvrzuje...

Pro dnešní den existuje ale i náhradní plán. Myslím, že jsem vážně dlouho nebyla na pivo;-).

5 komentářů:

  1. zanedbávání piva má tragické konce!

    OdpovědětVymazat
  2. dneska je skutečně bolševično až kořalečno...neni co řešit

    OdpovědětVymazat
  3. Bolševično je zajisté od bolševníku, ovšem to teda nevím, že by se z toho pálila kořalka...ale co, když slováci pálí z drožďá, tak proč ne z toho... :) Skajflaj je co jako? Nebo kdo jako?

    OdpovědětVymazat
  4. jako myslis samohonku??? chi:-)
    a jinak: www.skyfly.cz. super!;-) merkni

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, mrknul jsem a nejvíce mě pobavily rubriky \"Pilot hledá děvče\" a \"Děvče hledá pilota\":)) Ještěže tak. Kdyby to byla rubrika \"Děvče hledá hotentota\" ... :))

    OdpovědětVymazat