sobota 26. dubna 2008

JE ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL VŮBEC ZDRAVÝ?

Včera to dopadlo dle očekávání.

Už když jsem jela z kolbenky se začalo na obzoru blýskat, ale byl hic, tak jsem si natáhla tričko a tenkou větrovku a jelo se bruslit. Cestou ovšem začaly padat kapky jak hlavy. Dorazili jsme s Radimem na místo, vytáhli z auta brusle, kriticky zhodnotili pravděpodobný vývoj srážek v příštích několika minutách, prozkoumali mřenky pod splavem, zapálili si jednu zdravotní cigaretu, hodili brusle zpátky do kufru a jeli na výlet k přehradě.

A dobře jsme udělali, páč do pěti minut začal přívalový déšť, který s sebou zadáčo přinesl dar: citelné ochlazení. U přehrady jsme se zastavili v hospodě. Byla mi  pěkná kosa, tak jsem se těšila, že se tam trošku ohřeju, jenže malý  krbík prázdnou hospodu vůbec nestačil vytopit. Malé pivo bylo hnusné a ledové a ponuré atmosféře dal poslední puntík místní blázen, který si vedle nás u stolu debatoval sám se sebou, svým heftům se fakt divně chechtal a celé hospodě (čítající 3 hosty) ukazoval nějaké dokaličené lýtko, až ho hospodská musela seřvat, že jeho noha tady nikoho nezajímá.

Tak neslavně dopadl pátek:-(. Ukončila jsem ho v noci s Cliffhangerem, smutná a  zmrzlá jak sobolí hovno.

Dneska ráno v sedm jsme šli s Radimem nahradit včerejšek. Byla sice kosa jak z nosa, ale zato na cyklostezce se vyskytovaly jen dvě šlachovité běženkyně a dva cyklisti. V devět jsem byla doma, hodila jsem sebou na fotelku a z nevyspání se mi klížily oči. Neuběhlo  5 minut a zvonil mi mobil. Provaznice! Kámoška, se kterou chodím občas na brusle, taky za jinýma sportama a na koncerty. Já zapomněla, že jsem jí v týdnu slíbila, že s ní pojedu dneska v 9 lajnu... vyhrabala jsem se z fotelky a šla na frontu znova...

A teď jsem groggy. Sedím tady jak zpráskaný pes a mám na paměti heslo: sportem k trvalé invaliditě. Abych se z toho zdravého životního stylu nějak nesesypala, obávám se. Donedávna jsem totiž byla ošlehaná maximálně tak kavárenskýma větrama;-).

Nejradši bych šla spát a místo toho pajcuju nějakým lákem maso a chystám se na večer, páč večer se koná rozlučkový večírek! Jana odlítá v úterý na Kubu. Akorát Fidela už myslím nestihne;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat