středa 9. dubna 2008

ANI KINO ANI KAFE

Konečně jsem se trochu probrala z dopolední letargie, takže už nejsem jak prase po třetí ráně vedle, ale jen po jedné, zato pořádné.

Včera se hrál u nás v kině film Zabriskie Point. Tématika tohoto filmu mě velmi zajímá, takže jsem ho chtěla shlédnout. Jaksi to časově nevyšlo, tak mě napadlo vynahradit si to dneska. Pro jistotu jsem zkoumala jsem na netu dnešní program místního kina, abych nešla na nějaký paskvil. A tehdy jsem zjistila, že se dneska hraje nějaký psychologický thriller, což není nic pro mě, zato se mi podařilo do kompu nasát z webu domu kultury kvalitního virusa cyrusa;-).

Aby toho nebylo málo při středě, kafíčko, co jsem si uvařila hned zrána, je pro nějakou dobu poslední, páč rychlovarná konvice, kterou máme v kanclu asi tak 3 týdny i s cestama, se rozhodla, že s vařením je šlus a ode dneška bude jen temperovat. Čili by se dala použít místo bojleru na uživatelsky příznivé ohřátí vody na umytí ruk;-).

Kdysi se zdravili pospojovaní proletáři všech zemí.

Čágos kissos dnes kolbenka zdraví ostatní spojené ocelárny;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat