pondělí 3. prosince 2007

SEXY KOUSKY ZE ZÁSILKOVÝCH OBCHODŮ

Přišel mi dneska do práce balíček.

Zkoumám upozornění od pošty, kdože si na mě vzpomněl a copak mi asi poslal…zásilková služba magnet! Ta, co s ní už několik let nepeču… divné… a prý že dobírka.. chtějí šestnáctset… kroutila jsem hlavou. A pak mi docvaklo, že kolegyně, co je se mnou v kanclu, se vyžívá ve výprodejích kdejakého luntu. Mezi výprodejema teď u ní suverénně vítězí ten, kde za nákup v určité hodnotě získáte výhodnou prémii zdarma. Jednou se mě ptala, jestli si může na mě cosik objednat, aby za tento svůj počin obdržela červenou koženkovou kabelku, prachbídné kvality a zjevně lacině vyhlížející. Ale bylo to ZADÁČO! Tyto výhodné akce jsou jaksi omezeny, na své jméno už prémie vyčerpala, tak teď to zkusila na mně.

Byla jsem pro balíček... ehm, balík... na poště. Kolegyně, zřejmě spokojená s dosavadníma nákupama, si na mě objednala další exkluzívní tovar.

"To je naposledy," kladla jsem jí na srdce, když jsem jí měch předávala. "Příště bych o tom minimálně ráda věděla!"

Kývala provinile hlavou a zároveň mi spiklenecky šeptala: "Jsem si objednala pár věcí, co by mohly udělat radost chlapovi."

S jiskřičkama, které je možno spatřit v očích malého dítěte při rozbalování vánočních dárků, se jala netrpělivě škubat plastový měch.Z jeho útrob vytáhla nejprve úděsnou červenou halenu s krajkama.

"Jé!!", poklesly jí koutky a v šoku si prohlížela hadr, "To dám asi Julči"....

Hrábla znovu do útrob měchu... čekala jsem nějakou erotiku, ale tentokrát vytáhla cosi příšerně zeleného a vzápětí další kousky... černé.

"Hele, běž si to zkusit," popohnala jsem ji k činu.

Posbírala hadry a odplula do šatny. Za chvíli se rozlétly dveře, mrkla jsem na modelku a obešla mě hrůza...

Mezi dveřma stálo cosi, co když jste si odmysleli hlavu, připomínalo agamu límcovou;-). Zelená úpletová hazuka s mocným saténovým řaseným límcem! Vše v dokonalé barvě plaza...

"Tak co myslíš?", zvedla tázavě zraky, "ne? Asi ne co...".

"Ne," shovívavě jsem se usmála. "A to další?"

Nadějně odkvapila zpátky do šatny. Tentokrát přišustila v černém večerním kompletu. Sukně do gumy a řasený hadr způsobily dvojnásobný rozměr zadních partií a boky se mysticky změnily ve starou almaru... Chlap by byl dozajista bez sebe;-).

"Co? Asi taky ne, co?" pronesla smutně a prohlížela si tříčtvrteční rukávy na hrbaté jupce.

"Vrátím jim to všechno!" štkala, když ty maškary rvala zpátky do měchu, "i tu kabelku, co mi dali za nákup! Ať se s ní udáví!"

Chybama se člověk učí. V zásilkových službách hadry nekupuju.

Kámoška Jana svého času také našla zalíbení v tomto druhu nákupu. A kolikrát nakoupila, tolikrát ji na poště vítali s ledabyle zabaleným balíkem hader, co absolutně nesplňovaly očekávání. Naposledy to byly v katalogu proklamované, svůdné plesové šaty růžové barvy. Po rozbalení nejenže jsme zjistily, že šaty nejsou růžové, ale cihlové, nejenže nejsou svůdné, ale na opicu světa, ale navíc se zdálo, že si kdosi dal tu práci a spíchl je ze starého dederonového závěsu, co hodnou chvíli visel na slunci a řádně tím pobytem vyrudnul...

Ale aby nezůstalo jen u svůdných hadříků, tak něco málo choulostivého;-). Další kámoška si objednala růžového přítele. Akční nabídka - výhodná cena, vysoká kvalita. Pouze za 250,- Kč. Včetně tužkových baterek. Čekala měsíc na dodání kýženého pomocníka. Po několikerých urgencích ji na poště čekal slíbený balíček. Zaplatila požadovanou částku a nedočkavě se hnala domů s balíčkem. Happyend nečekejte;-)

Po rozbalení diskrétně zabalené krabičky se na ni vykutálely čtyři tužkové baterie... A dopis, že růžovka není momentálně skladem, ale dodají ho do tří týdnů. Samozřejmě zdarma.

Takže sečteno podtrženo, má čtyři tužkové baterky za tři stovky. Páč ještě bylo třeba uhradit firmě poštovné:-).

A pak si něco objednejte;-).

 

 

5 komentářů:

  1. hezky to popisuješ... :_o), také jsem se nechala několikrát nachytat. A také jsem to vždycky vrátila, protože to byly strašný hadry. Ale dnes jsem už zase nakukovala do OTTO na károvanou vestičku, bílou halenku s kraječkou a černou košili s krajkovou vsadkou. Dnes jsem ovšem vydržela!!! HURÁ.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano. Neckermann mě už taky vyučil. Jednou v životě jsem podlehl vábení kožené bundy z pravé kůže za dva litry. Poprvé jsem ji vracel, protože byla malá. Podruhé jsem ji vracel, protože o číslo větší mi byla velká. Suma sumárum: mínus dvě kilča za poštovné. Sukně do gumy?! Nééé!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. ja teda uz hadry radsi takhle nenakupuju. ale onehda jsem se nechala lapnout jednim kseftem, ktery prodaval jakoby starobyle obrazy na platne, rucne domalovane. v katalogu krasicka! prisel mi vetchy dreveny ramecek s ridkym platenkem s obrazem nastrikanym pres sablonu... a na tom... spraska jsem ruce! kousky nalepeneho zlata, patrne hroboveho, co se dava na pomniky! prisernost sama!! a to nebylo vsechno.. jeste dvoje stylove drevene hodiny s retro motivy. ty vypadaji fakt hezky. lec ani jedny z nich nejdou... zase s nama vydrbali, kramari!;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si teda občas objednávám z quelláče, protože jsem líná někde se potit a něco si zkoušet. A až na dvoje kalhoty, který jsem si z vlastní blbosti objednala špatně, to celkem ujde.

    OdpovědětVymazat