čtvrtek 7. června 2007

U OČNÍHO ČEKAL JOHNY:-)

Dneska jsem byla u očního.

Nevím, na co u očního mají takové haldy časopisů, když tam skoro nikdo nečte:-). Tak jsem zalovila v té haldě papíru, z nichž žádný nebyl novější, než z roku 2002 - a má ruka vytáhla poklad! Nestačí, že jsem se v poslední době zakoukala do různých těch pirátů z Karibiku (ze zřejmého důvodu - je tam Jack a ten mi někoho strašně připomíná:-). Já ještě k tomu  vytáhnu pět let starý časák a v něm: nebesa! Johny Depp! A hned rozhovor na pět stránek. A těch fotek! Ten chlap zraje jak víno. Vůbec se mi nelíbil, když mu bylo dvacet. Ani dvacet pět. Ale asi od těch třiceti je čím dál tím lepší. Tak jsem se koukala na ty jeho fotky a řekla jsem si, že je musím mít. Budu na něj před spaním koukat:-).

Nejdřív mě napadlo těch pár listů nenápadně vytrhnout, ale potvrdilo se, že při slábnutí jednoho smyslu sílí nějaký jiný. Takže jemné škubnutí papírem ve snaze list vypreparovat, vyvolalo u ostatních čekajících obrácení hlav ke mně a pohoršeně zvednuté obočí, doprovázené příhodným ccccccc.... Trošku jsem se zastyděla a zvolila jinou taktiku. Prostě jsem časák držela v ruce a až na mě došla řada, šla do ordinace i s ním.. a když jsem ji opustila, zcela přirozeně jsem si zamířila z čekárny s ukořistěným Deppem v ruce. Ne všem zrak nesloužil, takže mě hned dva choří upozornili, že mám vrátit časopis. Ach, jistě, usmála jsem se. Tento? Zeptala jsem se a zamávala časopisem pro zrakově postižené, co mi nabídli v ordinaci. Spokojeně pokyvovali hlavami. A už ležel na stolku.

Tímto se omlouvám a slibuju, že do čekárny hned při další návštěvě dodám nějaký časopis coby substitut. Ale bude letošní. A - samozřejmě bez Deppa:-).

1 komentář:

  1. Čeho si ti lidé nevšimnou. Když chodím k zubaři tak tam bývá pár nějakých časáků, většinou ale nic ani nerozečtu protože mě do ordinace vezme ukrutně rychle :)

    OdpovědětVymazat