pondělí 11. června 2007

POCTA CHLAPŮM

Tak a betle je v háji.

Podařilo se mi sehnat rodinné příslušníky od kolegyně, ti mi ji s hekáním vystěhovali, zatím jen na čerstvý vzduch. Byla, ludra, pěkně těžká. Chtěla jsem ji zavézt na místo posledního odpočinku, do sběrného dvora, ale ukecali mě, že tomu dávají max dva dny, než betle zmizne neznámo kam. No, mám na ni výhled z okna, tak uvidím, jak dlouho se tím pohledem budu kochat.

Po odstranění betle jsem zírala, co všechno se pod ni dá schovat:-). Krom pár drobných korun spousta psích kostí, které tam čoklová natahala nějakým prazvláštním způsobem, mega papírků od čokolád a jiných pochutin, pár uměleckých kreseb od Dejva a taky obal od šprcky:-).  

Dneska ovšem spím na zemi. Naštěstí je teplo venku i v cimře, takže kromě bolavých zad  snad nic nehrozí. Zítra bych se už měla ke spánku uložit jako člověk, páč mi dovezou tu novou pohovku. Je objednaná přes net, tak se modlím, aby neměla nějakou vadu, kvůli které bych ji musela reklamovat.

Na zítřek mám domluvenou jinou stěhovací partičku, bude stěhovat Koulička s jedním sympaťákem s dredama. Byl něco řešit s Kouličkou v práci a slyšel mě, jak tam lkám, že nemám nikoho na stěhování, a sám se nabídl, jestli nepotřebuju nějak pomoct. Málem bych ho samou radostí zlíbala! Celý víkend jsem marně sháněla někoho, kdo by mi pomohl. Neměla jsem štěstí. Nebo jsem se neobrátila na ty správné lidi. Až dneska se na mě usmálo štěstí. Nebo mi všechny ty hodné chlapy seslalo nebe:-).

No jo, jsem ráda, že jste:-). A ty, kdo vás mají, se mají:-).

2 komentáře: