neděle 17. června 2007

NA PŘEHRADĚ

V poslední době nemám moc náladu na velkolepé akce a večírky. Proto, když mi včera Jana volala, že nás zve Daska na chatu na  přehradě, kde její spolužák s kámošema mají grilovačku, vymlouvala jsem se, jak se dalo. Nakonec mě ale překecala. No co, plán zněl jasně: Dáša nebude pít a v rozumném čase sednem do auta a pojede se domů.

Nádherné počasí bylo předzvěstí dobrého večírku, tak jsme obtěžkány plechovkami piva, vínem a něčím na zub vyrazily. Chajda je příliš hanlivé slovo pro stavbu, ke které jsme dorazily. Mnohý smrtelník nemá takový dům a na auta, co stály před chatou, si drtivá většina lidí v životě nevydělá. Zacítila jsem snoby:-). Ale kluci, co se nám představili, byli v pohodě, byla s nima sranda, jakobychom se znali roky. Ugrilovali jsme několik kil stejků, úplně všichni se přežrali a pak už radši jenom pili. Pak dorazila Šárka a jestli měl někdo ještě nějaké zábrany v zábavě, v ten moment je ztratil. Při půlnoci se zpívaly lidovky a staré cancáky, ve tři ráno častušky a budovatelské písně, v pět ráno se tančil kankán na lavicích v altánku:-). V šest jsme se odebrali někteří na chvilku spát. Vedle mě si lehl můj pohledný nápadník Georg. S jasným záměrem pěl ódy na mou krásu a laskavost:-). To mi teda ještě žádný chlap neřekl! Prý že jsem laskavá!! No to se dovídám věci:-). A mohli bychom spolu chodit. Páč on nikoho nemá a já taky ne. Naštěstí byl silně zmožen alkoholem a nejen tím, tak jsem poměrně hravě zvládla důrazně odmítnout jeho indiskrétní návrhy:-).

V osm ráno jsem se vyhrabala z noclehárny, obecně trpím blbým spaním a ještě v cizím prostředí - jsem se bála, aby mě tam ženské nenechaly. Šárka spala na lavici u krbu, Daska seděla na lavici naproti a nervózně si kousala nehty. Byl nejvyšší čas vypadnout. A chyběla ještě Jana a Milla. Jana byla viděna, jak se producíruje v župánku po terase, pak zmizela a pak přihlížející uchvátil podivně se kymácející vrchol borovice opodál.. při bližším ohledání bylo zjištěno, že Jana se drží ohnutého kmene stromku a je na něm zavěšená jako wopice... co tam dělala, nikdo neví. Ani ona. Možná se inspirovala zahradní houpačkou, na které předešlé noci strávila několik hodin:-).

V půl desáté jsme se dostavil úspěch, byly jsme v plném počtu a odjely z místa činu. Jsem nevyspaná a unavená. Chraptím. Na Královej Holi mi vzalo dech. Měla jsem první hlas. Ale večírek to byl super.

BTW: Georgovi jsem číslo nedala. Proč taky. Ale zjistil si ho. Volal a psal. Že by love story? Kdeže. Přiznal se, že má přítelkyni. Přiznal se, že má výčitky svědomí. Přiznal se, že si závěr nepamatuje. Nakonec mi to bylo i líto. Byl fajn a oceňuju, že za střízliva dokázal být upřímný... I chlapi mají své dny:-).

A já na kloudného nenatrefím:-).

2 komentáře: