čtvrtek 1. ledna 2009

JAK NA NOVÝ ROK, TAK PO CELÝ ROK!

Včera se už už zdálo, že do nového roku vkročím krokem vratkým nikoliv z alkoholu, neb ze zcela jiných důvodů.

Poslední den v kolbence jsem si chtěla zpestřit něčím fakt dobrým, jenže žrádelní krámy už měly pozavírané, takže na mě zbylo skrčených deset deka játrové cihly ve stříbrném alobalu a jeden rohlík, které mi prodala jako poslednímu zákazníkovi podmračená žena za pultem. Hlad je sviňa, tak se mi to přišlo moc dobré... asi do půl čtvrté, kdy jsem šla domů a teprv tam jsem si uvědomila, že ta paštika od kníraté baby nebyla asi ani dobrá, natož čerstvá a následky jsou zhruba tytéž, jako když jsem kdysi pozřela párky nevalné chuti;-). Doma jsem se zkroutila na fotelce a čekala na verdikt trávicího ústrojí. Palcem dolů, takže dva loperony a na silvestrovské oslavy s alkoholem a majonézovýma chlebíčkama jsem rovnou mohla zapomenout. Stejně jsou hnusné a alkohol už asi vůbec nepiju;-).

Včera jsem tak chtě nechtě oživila starou tradici domácích silvestrů. Spát se mi chtělo už v deset hodin, páč televize se opět  nevycajchnovala a tančit se mi po paštikové příhodě fakt nechtělo;-). Ale vydržela jsem hrdinně až do půl druhé. Hlavní starost večera byla čoklová. Tu  jsem nemohla nechat ani v pelechu na chodbě, páč byla ze slavnostní střelby vystresovaná tak, že ryla dveře do mojí spací komnaty a lezla za mnou i na záchod a pořád se třepala a tence kníkala, že jsem ji nechala spát u mě pod postelí. Jako důkaz jejího stresu jsem ráno nalezla pod kuchyňským stolem dva psí bobky. No doufám, že v tomto případě nebude platit „jak na nový rok, tak po celý rok";-).

Ale jinak dneska udělám všechno, co bych tento rok dělat chtěla. Samozřejmě jsem vstala pravou nohou. A teď to další:

Budu se celý den usmívat (už je mi dobře, sláva!). Budu milá. Budu krásná! Trošku si jako zacvičím;-). Možná si i trochu zatančím. Pojedu s čoklovou k našim na novoroční návštěvu. Budu mít v kvartýře naklizeno a navoněno (za tím účelem tu mám všude poházených asi sedm zapálených svíček). Taky si dám si nějaké fakt dobré jídlo (kdyby mi ho tak někdo udělal!). Do nějakého potenciálního rozmnožovače umístím pár mincí, aby byl příští rok blahobyt. A budu se válet a koukat na novoroční filmy. Koukám, že zrovna dávají v televizi Gustu Anděla, tak to já můžu a jdu začít s těma novoročníma činama;-).

Tak čágo v novém roce, milánkové! A dobro došli!;-)

6 komentářů:

  1. Jestli máš návod na takový peněžní rozmnožovač, tak ho pošli, taky bych si potřeboval pár ojro namnožit;-)

    OdpovědětVymazat
  2. dala jsem si ty penize do zluteho kvetinace s rybkama. a ten do rohu mistnosti. epesni;-) kdysi mi to poradila kamoska, co se zabyva feng suei. tak teda, esli kecala!!;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem vydrzela do pul druhe. moji pejskove spi v posteli normalne, ani nepotrebuji predstirat, ze se boji rachejtli :) Co mas za coklici?
    Od sedmi jsme hodovali, meli jsme pakistanske, indicke a iranske dobrutky.

    OdpovědětVymazat
  4. ja mam takoveho divneho klona... neco mezi jezevcikem hodne malym, krysarikem a netopyrem;-))kdesi tu byla aj fotka... mohla bych si ji pripadne umistit jako avatar;-))

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, tak to jo, to bude určitě fungovat;-)

    OdpovědětVymazat
  6. penize byly jsou a budou! jenom aby my sme byli;-) pirane uz vartujou;-))

    OdpovědětVymazat