neděle 25. ledna 2009

HLEDÁNÍ ZAŠLÝCH ČASŮ

Po dlouhé době jsem se rozhodla opět navštívit svou stařičkou tetu v městě Orlová. Výlety pořádám víceméně pravidelně a vždy mě velmi obohatí;-).

Sobota byla zmárněná hned od rána, páč jsem musela vstávat jako v každý den všední do kolbenky. Do báglíku jsem si dala časopis a velmi obezřetně tlustou učebnici angličtiny. Musím totiž promrskat slovíčka a gramatiku, páč velmi brzy pravděpodobně odcestuju na zahraniční služební cestu, kde se nedomluvím česky, ale asi ani rusky, což bych opakovat nemusela. U angličtiny o svých kvalitách nejsem až tak přesvědčena;-).

Cesta proběhla hladce, ČD se tentokrát vycajchnovaly a žádné zpoždění se nekonalo. Spílání si do blbů při odjezdu kvůli tlustému svetru a poměrně teplému fénu, který vál, jsem výrazně přehodnotila při příjezdu do Bohumína, kde jsem se v nejbližším stánku citrónového spoluobčana velmi rychle poohlížela po huňatém šálu a pěkné čepici. Neměl nic, natož něco pěkného, zato mi nabídl že když si něco koupím, tak mě pozve na kávu. Kšeft mu tentokrát nevyšel;-).

V Orlové mě ledový vichr skládal do kostky a tak místo toho, abych se hnala rychle na návštěvu k tetě, jsem prolezla pár obchodů s více či méně kvalitním zbožím. Nakonec se na mě štěstí usmálo: ve výprodeji čepka za páďo! A k tomu rukavice se sobíkem, s pěknou podšívečkou, za 39! Ne nekup to. Hučka hned putovala na hlavu, rukavice na ruky a ještě jsem po krátkém zaváhání se rozhodla zajít do kavárny kina Vesmír na čaj s rumajzlem, abych byla prohřátá i zevnitř (což je kolikrát důležitější, než všechny hučky dohromady).

Tetě chybí do stovky necelé tři roky a ona uvařila oběd, dali jsme si kávku s koláčkama, a jako pokaždé jsme zavzpomínaly na staré časy, respektive ona zavzpomínala, páč v době, o které je řeč, bylo Mrtvé moře eště marod a já kdesi na houbách;-). Mě bylo z toho opět smutno, zjistila jsem, že mě naprosto nečekaně přepadá jakási nostalgie a fakt je, že čím jsem starší, tím je to horší.

Je třeba s tím něco udělat. Proto jsem pro tentokrát od tety zamíříla za úplně jinýma lidma. A střelcův víkend se tohoto roku opravdu vydařil-).

P.S. akorát teda že ty piraně na žlutém květináči, co mi mají střežit domácí bohatství podle feng šuei, tentokrát asi tvrdě usnuly, páč můj výletní rozpočet byl hrubě překročen. To bude nejspíš tou hučkou z výprodeje;-).

P.S.2:  kontrolní otázka: copak se asi stalo se zmíněnou učebnicí angličtiny?

11 komentářů:

  1. čaj s rumem? To sis měla dát grog s rumem

    OdpovědětVymazat
  2. Zmíněná učebnice angličtiny velmi pravděpodobně byla použita jako jalová zátěž báglu:))

    OdpovědětVymazat
  3. kdeze jalovicka!

    vyjma toho, že jsem do ni ani nenahlidla, vysponovala mi v tom baglu zada a cestou zpatky jsem si na ni kapanek ustlala;-)takze nakonec nebyla az tak jalova a vyklubala se s ni docela mila spolecnice;-)fest uzitecna:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Brát si učebnici na takové výlety je docela zbytečné, já mám batoh napěchovaný chytrýma knížkama neustále... možná pro ten pocit, že když to nemám v hlavě, tak aspoň... to takový časopis Historie, ten je na cesty ten pravý;)

    OdpovědětVymazat
  5. zdravim z dutohlavek! ;-)

    velmi ale velmi dobry napad a naprosty souhlas;-) a taky nikdy neni pozde poucit se z vyvoje;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hlavně z krizového vývoje... to už tady někdo jednou zkoušel. Moc to nedopadlo... viz: http://jdem.cz/au826

    OdpovědětVymazat
  7. Lexi, kdyz nechces tahat tlusne knihy, tak si kup book reader od sony. ulozis tam cokoli v pdfku nebo primo e-knihy. zatim je k sehnani jen v us, ale je to skvela vec formatu A6 a lehoucka - kapacita je cca 70 normalnich knih. Babicka by urcite koukala :)

    OdpovědětVymazat
  8. otazka je, zda bych se VUBEC dostala k jakemusi cteni;-) ale mas recht, nez tahat kila, radsi se ozdobim cteckou;-)

    OdpovědětVymazat