pondělí 30. června 2008

NENÍ FREE JAKO FREE

Vždycky jsem byla hodně free.

Žila jsem jak jsem žila a že bych byla na sebe kolikrát pyšná, při nejlepší vůli nemůžu říct. Ale jednu věc o sobě vím. Nikdy jsem neurážela starší lidi, natož ty, co patří do mé rodiny. Byla a je ve mě jakási úcta vůči rodičům, prarodičům a obecně všem starším lidem, i když mě někdy pěkně štvou. Ono starý nebo mladý, když je blbec, tak se věkové rozdíly stírají.

Tak jsem dneska při blogovém brouzdání  narazila na jeden věru luxusní blog. To jsem si početla. Je jí čtrnáct. Chodí pravidelně chlastat, potom blije. Pijatyky detailně popisuje. Je free. Chodí domů nad ránem. Hulí trávu, cigára a nepohrdne ani doutníkem. Co člen rodiny, to stará p... Možná má jen silné řeči. Revolta? Možná je to hodná holčička svých zámožných rodičů. A oni vůbec netuší, jak hezky o nich dcerunka píše. 

Možná si jenom někdo plní tím blogem svůj sen. Ukazuje, jaký by chtěl být a co v něm skutečně je. Třeba to není žádná holka a už vůbec ne mladá. Ať je to kdo je to, podle mě je to obyčejný stupid. 

Tak jsem si říkala, co spisovatelce do komentu napsat. Že o tomhle není život. Že takový končí ve třiceti. Že jsem takové lidi znala a znám a dopadlo a dopadá to s nimi bledě. Ale nenapsala jsem nic. Jedna dobrá poučka zní: dávej rady jen tehdy, jsi-li o ně žádám. Taky proč by se mnou měla debatovat? Patrně bych byla za další p..., co jí kéruje do života. Takže jak řekl klasik: Začem bukvy? Vsjo jasno... 

No potěš nás. Ještě že všichni mladí nejsou stejní... (doufám;-). 

 

11 komentářů:

  1. podobná setkání jsem teď měla 2x týdně, live. Jen jsem se pokaždé modlila, aby už to bylo za mnou a nebyla jsem vystavena sama sobě před pár lety. A jednoho dne jsem zjistila, že se asi bát nemusím, že uplně pitomá jsem nebyla. Jukni ke mě na článek vlaková story a pochopíš..:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je podle mě taková její pubertální póza. Třeba ji to za pár let přejde. Určitě ji ale chybí soudnost, jinak by takovéto věci nepsala naprosto veřejně na blogu...

    OdpovědětVymazat
  3. Něco takového jsem měla doma, haha, už je to o něco lepší. Ale iluze jsou fuč.

    OdpovědětVymazat
  4. občas se taky nestačím divit, kam jsem to vlezla... taky nejdřív chci něco napsat, ale pak si to rozmyslím a nezanechám ani čárku - na nadávky fakt nejsem zvědavá...

    OdpovědětVymazat
  5. To je někdy opravdu katastrofa, já Ti rozumím, Lex. A vždycky u toho přemýšlím, jestli je to obraz doby nebo je to jen nějaký extrém od soudruha Gausse. Každopádně si v tu chvíli musím \"přisednout ruce\" a bradou kliknout na \"back\", jinak bych se tam z toho vypsal a jaký cejch bych dostal, je jasné;-) Úplně stejný:-D Což mi ale pramálo vadí. Spíš je to plýtvání energií. Efekt by byl žádná celá nula nic. Taková slečna musí narazit v životě a rozbít si hubu sama. No a pak už úřaduje Darwin. Vylížeš se, zmoudříš. Nevylížeš, skončíš bledě.

    OdpovědětVymazat
  6. souhlasím s Lukkem, to je jen pubertální póza...
    A, trochu lehčeji, IMHO půlka blogů je o tom, jak bloggeři chlastají :-))
    A asi úmyslně jsi nehodila odkaz, viď? Asi by byl i zbytečný

    OdpovědětVymazat
  7. já nadávám na rodiče jen za to že mi nadávaj jak se oblíkam,jaky nosim brejle,jak se vonim,jaky mám vlasy..to je odpustitelný když nejsem žádnej na první pohled extrém ne?

    OdpovědětVymazat
  8. Lex, a nebylo to náhodou tohlencto individuum?
    http://kurevnik.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. tvuj blog je ulitly, ale bavi me ho cist. Ty jsi taky ulitly a neni ti 14. To je gut;-)

    OdpovědětVymazat
  10. diky, ze mi rozumite;-). Empaticky Kamio, Ty nejvic;-).
    Kez by tady bylo vic blogu, jako jsou ty vase, ktere cloveka bud rozesmejou, nebo zahrejou u srdce, pripadne daji radu, kdyz je clovek v kopru. Z mnoha ostatnich se clovek do toho kopru spis dostane:-(
    Krasnou nedeli!
    lex

    OdpovědětVymazat
  11. souhlasim s kamiem, v tehle pripadech fakt plati \'nehas co te nepali\' i kdyz cloveku by se kolikrat chtelo, moc chtelo zjednavat napravu, konet osvetu, bojovat za spravedlnost, lasku pravdu a podobne. Ale se zlou by se clovek potazal. A to se mi na blogovaci sfere nakonec libi, ze kazdy ma pravo presentovat sve prave nebo falesne ja jak se mu zlibi. Vivat blog! A kdo vi, treba to pro ni ma tu pravou terapeutickou funkci ;)

    OdpovědětVymazat