pondělí 23. června 2008

JAK SE PŘIVOLÁVÁ ŠTĚSTÍ

Tak v pátek se nakonec jezdilo. A jezdilo se i v sobotu a v neděli. To jsem ovšem zůstala jak kůl v plotě, takže jsem vyrazila za sportem sama.

Radim měl sraz po nevím kolika letech z gymplu, Jana měla na zahradě soukromou párty s lahví vína, což mě v daném okamžiku nebralo, Chemik je zapřísáhlý odpůrce jakékoliv tělesné aktivity, Špagátka je v šestém měsíci a tvrdne jí břicho. Psotce z bruslí vypadly dvě kolca, což je pro brusle věc zásadní;-). A já jsem neměla náladu zůstávat v pěkném dni doma. Tak jsem si vzala batoh, do ruky brusle a vyrazila jsem na cyklostezku.

Ještě před ní se vine málo frekventovaná silnice. Dlouhá. Nechtělo se mi jít tak daleko pěšky i napadlo mě zkrátit si čas a nasadit brusle už na té silnici. Nasadila jsem je a bohatýrsky se rozjela. Početná snědá parta s dvoukolákama na mě povykovala a pak se ďábelsky smála, když mi jedna brusle vjela do výmolu a já se na poslední chvíli zachránila před neestetickým pádem figurou zvanou větrolam. Nekvalitní asfalt mě do podobné figury házel častěji a já jsem se radši přesunula na chodník. Po houpacím mostě jsem překlopýtala a pak už tu byla kýžená cyklostezka. Cosi jsem tušila o prudkém sjezdu pod most, kde ten most se nachází velmi nízko nad hlavou, taky je tam proto červený nápis: pozor, cyklisto, snížený podjezd! Na bruslaře se jaxi zapomnělo... blížila jsem se ke kritickému místu odhadem přeměřila výšku, stupeň sklonu, moji rychlost a řekla si, že radši to někudy objedu. Nebo shodím brusle a obejdu to. Jenže nejdřív to chtělo zastavit. To ti lidi, co tam venčili psíky, nepochopili, a svými a psími těly mi ucpali nájezd do vedlejší cesty, kam jsem měla namířeno a nehodlali z tama uhnout.. tak jsem jela rovně, na zámecké dlažbě se brzdilo blbě, takže jsem s heknutím skončila až na trávě a najela přímo do toho, co tam vytvořili ti čokli...

Když jsem ale na seděla na mezi a slámou čistila ty kolca, tak mě na tom čerstvém povětří přešel vztek, uchechtávala jsem se a napadlo mě, kdy asi přijde to štěstíčko?

Páč ho bude určitě strašně moc!

1 komentář:

  1. Ahoj Lexulko! Jestli to funguje, dej vědět, zakoupím brusle s kolečky.

    OdpovědětVymazat