sobota 28. února 2009

RUDÝ PIJÁK MOJÍ KRVE

Dostala jsem na vánoce luxusní tepišón. Temně červený, s vysokým chlupem, velmi příjemný pro bosou nohou šlápnutí. Vyhříval se vycentrovaný v obýváčku dva celé měsíce..

Chvíli po vánocích jsem zaregistrovala, že kvartýrem poletují drobné červené chumáčky. Na tébich jsem nepomyslela, páč cenovka přilepená na jeho rubu nenechávala nikoho na pochybách, že se jedná o prvotřídní kvalitu. Občas jsem nějaký chumáč nalezla na podlaze v obýváku, později se začaly vyskytovat i v kuchyni, chemikově pokoji, koupelně i v nejmenší místnůstce, co v tomto kvartýrku vůbec je. Kdo je skutečným šiřitelem rudého smetí jsem zjistila, když jsem si na kobereček uvelebila před televizí v černých džínách. Když jsem se pak zvedla, měla jsem je komplet obalené červenýma chlupama, které šly sundat až takovou lepivou tyčinkou na odstraňování psích chlupů a odstranění trvalo dvě hodiny . Vztek mě za pár dnů přešel, ale už jsem si na něho nesedla. Zato jsem ho denně klepala z pavlače a luxovala, aby přestal chlupy pouštět. Tyto činnosti se však, bohužel, ukázaly jako kontraproduktivní. Tak, jak začnou růst vlasy, když denně masírujeme vlasovou pokožku, tedy že stimulujeme vlasové cibulky k činu, podařilo se mi povzbudit tébich k mocnějšímu vylučování chlupů a eště přidal na rychlosti. To bylo grátis. Už stačilo kolem něho jen po špičkách přejít a za chvíli se někde objevil nový chumáč.

Takhle tébich spěl ke svému nevalnému konci. Naposledy jsem si večer před zrcadlem nanášela masku ke zkrášlení pleti a objevila jsem na spánku obrovitý nehezký červený flek! Co to může být? Při myšlence na nejhorší jsem začala spánek zuřivě masírovat a stal se zázrak: flek se přestěhoval na pravou ruku! Byl to jen další vylínaný chuchvalec...

Přestal mě bavit, krasavec huňatý. Sorry, ale to, co je drahé, ani zdaleka nemusí být kvalitní. Dneska jsem viděla v krámě kobereček. Podstatně levnější, černobílý a - bez vlasu! Ruďas dnešního dne putoval za skříň a vytáhnu ho jen při nějaké spešl příležitosti.

Nebo jak se budu chtít zbavit nezvaného hosta v černé šorně.

8 komentářů:

  1. Nešla by? Pokud má dárce doklad o nákupu, zbav se šuntu, který ti k ničemu nebude, ještě budeš mít nějakou alergii.
    Pokud paragon nenajde, pokus ho udat v nějaké internetové burze.
    MSF

    OdpovědětVymazat
  2. Ten valecek na psi chlupy je neuveritely vynalez. Co ho dat na zed jako goblen? Ne valecek na chlupy, koberec :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to, že jsi na dobré cestě zaplnit v kolbence nevyužité skladovací prostory a Ruďas, hozený přes bajk by ho alespoň trochu zahřál. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. to:Janova: taky me to napadlo, ale paragon nemam a darce uz urcite taky ne. nekteri lidi si paragony u kasy holt ani neberou. a do aukce... no, nevim, nevim, jaky bych po takovem kseftu dostala koment;-)
    to: Kharmina: obavam se, ze na stene pri prudsim vydechu na luzku by doslo k nekontrolovatelne produkci dalsich rudych chlupu a snesly by se primo do mych hornich cest dychacich;-). takze ani jako goblen neposlouzi;-)
    to: Bara: a to se mi jevi jako nejvhodnejsi alternativa! bingo! rudas bude krytka na bajka;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nemel vzadu jmeno vyrobce? Ze bys nas varovala..

    OdpovědětVymazat
  6. kvuli tobe jsem tebich na chvili zase vytahla (to zas bude chlupu vsude, eh;-), abych zjistila, ze vyrobce se skryva (a vi proc). je tam jenom cedula o materialu a o tom, jak se zbozim nakladat (ze se pres nej nesmi chodit, to tam nestoji) a vsecho je to nemecky! kusa stopa teda je, davat si pozor na germany;-))

    OdpovědětVymazat
  7. ale typovala bych na nemecky dovoz z Ciny, Nemci takove smejdy vetsinou nevyrabi, spis s nimi obchoduji dale na vychod;-)
    Az ho budes mit zase v ruce, treba pri vyhazovani, co ho aspon vyfotit a dat ho sem s napisem Pozor?:-)
    Kdyz bych se mela pokusit neco takoveho jeste doma vyuzit, usila bych na to povlak:-)Pak by na te mekke vrstve slo sedet, treba psum by se libil, aspon:-)Nebo ho slozit do ctverecku a udelat z nej sedici polstar/bobík, samozrejme s povlakem:-)Srolovany do rulicky a v povlaku by mohl slouzit jako zadova operka pri sezeni na zemi. Nebo část pouzit na maskarni, na masku, jako jeho posledni cestu, chlupy by se mezi konfetama ztratily. Ale oblekat se venku:-)Nebo ho darovat nejakym uprchlikum, ve stanu by jim unik chlupu nevadil:-)

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem všeobecně PROTI kobercům s chlupem - blbě se to vysává a když máš doma zvíře...či dítě....tak to v útrobách schovává nepěkné věci. :)
    Pryč s ním!

    OdpovědětVymazat