čtvrtek 18. prosince 2008

PŘEDVÁNOČNÍ ROZJÍMÁNÍ

Venku to vypadá všelijak jinak, než že se chystají vánoce. Lidi kolem mě pěkně serou, důchodkyněma na pracovišti s mizivou produktivitou práce zato dvaceti napečenýma druhama cukroví počínaje a všema, co čekají na svůj žold na zamořené poště konče.

Na dovolenou letos o vánocích nemám nárok a je mi to úplně fuck. Jedna bábrle odjíždí na hory si dolámat haksny (zase), ta druhá, co má už asi patnáct vnoučat, je musí nutně hlídat. Tak tady budu střežit firemní poklady a majetky sama. Aspoň přijdu na čerstvý vzduch, když budou kancly vymetené!;-)

Tata mě dnes pověřil nákupem dalšího rodinného zlata pro maminu pod strom. Mamina bude za chvílu jak olašský rom;-). Jak nikdy nenosila žádné šperky, maximálně tak brýle na nose, najednou má desatery náušnice, pět prstenů, tři řetízky a myslím též brož. Vše vyvedeno v nefalšovaném žlutém zlatě. Vypadá to, že se naši opéřili;-). Já asik dostanu mlýnek na ořechy, páč jsem si o víkendu, když jsem mamině pomáhala, postěžovala (abych zakryla lenoru), že nemůžu dělat jediný druh vánočního cukroví, který mi chutná a to včelí úly, páč nemám na čem mlet ty ořechy. Tak mamina se tajemně zasmála a prej: tak počkej na vánoce! No sláva! Estli dožiju dalších vánoc, už mi nikdo úly neudělá a budu si je muset upíchnout sama! A to se vyplatí;-). Někdo zlato, jiný mlejnek. To aby bylo furt co dělat. No, eště že naši nemají statek a nedostanu třeba vidle;-).

Též tu mám nějaké dobré zprávy, jakože Sarah dnes zrána povila drobného synka a pojmenovala ho cizokrajným jménem, kterým se pyšní i její mladinký manžel. Říkejme mu třeba Pablo. Picasso z něho asi nebude, matka je spíš na fyzické prožitky a její choť není asi vůbec na nic.. ale to je fuk, ať mrňous pěkně roste a ať se mu na tomhle světě líbí!

3 komentáře:

  1. Ahoj Lexulko! Čtu ráda předvánoční rozjímání, ať už je laděné jakkoli. Hezké! Chystám se zplodit podobné, ale asi budu muset jít do práce. Doma je mi zima a než by se to tady ohřálo ... a ostatně pC okupuje permanentně \"mladý keramik\" : Jo, doufám že na ten výraz nemáš licenci, jinak bych se vrátila k tradičnímu Honza :))). Hurá, zase po čase něco nového se smíšeným manželstvím, máme tu také takové, ale velmi spořádané, však tu je to obráceně - ocitla se tu peruánská manželka! A ženy celého světa jsou pracovitější než všeliká jiná cházka - tak se to spojení kultur zde vyvedlo! hezké svátky, Lexulko! zuzi

    OdpovědětVymazat
  2. zadne licence neuzivam, keramiku chemiku i jinych profesniku dle libosti;-) Tobe taky hezke svatky!

    OdpovědětVymazat
  3. Když se na to budeš koukat pozitivně, tak třeba můžeš být ráda, že jsou to \"včelí úly\" (spíše úlečky) a ne třeba sršní hnízda, to by ses umlela ořechů! :)

    OdpovědětVymazat