pátek 25. července 2008

KDYŽ SE KRÁTÍ DEN I ŽÍLY

Dny se krátí a noci dlouží. Vstávám už za šera a než se trošku rozkoukám, nevidím nic, což je někdy spíše výhoda;-). Dneska jsem se do šera vyštrachala z fotelky s nejasným pocitem, že něco není v pořádku. On můj tata říká, že když se ráno vzbudíš a něco tě bolí, žiješ:-).

Chtěla jsem se po probuzení malinko protáhnout, přitom vdechnout omamný smrad ze startky, stoupající skrz otevřenou ventilačku z nižších pater, a pak se ještě zavrtat na chvilku do deky... a místo krásného ranního protahování jsem při jemném náznaku pohybu zařvala jak tygr. V levé ruce mě příšerně bodlo. Mrknu na to... ruka kolem lokte a hlavně nad ním opuchlá jak olgoj chorchoj! Natáhnout ji? Zhola nemožné. Drahá přítelkyně, máš docvičeno.

Musím se teda pochválit. V úterý jsem dostala pozvání do posilovny. Protáhnem si tělo, zpevníme faldíky a zadáčo! Máme totiž permanentku a její platnost brzy vyprchá! Ovšem - to byla výzva!

Snažím se tak nějak dostat do lepší figury a možnosti jsou nepřeberné. Ale posilovna? To tu ještě nebylo. A co víš? Třeba je to to pravé! Zajásala jsem. Jen aby tam nebylo moc lidí, zrovna jsem nebyla zvědavá na to, aby mě tam někdo okukoval, že činku třeba držím jak prase kost:-). A taky ve mně hlodala malinká obava, abych nedopadla jak Simona v nekonečném seriálu Ulice, když se rozhodla v posilovně hubnout. Zrychtovaná na týden. Ale obavy byly zbytečné, páč trošku se tak nějak zpevňuju občas sama, takže mi to šlo parádně.

„Nemáš to moc těžké?", tázal se starostlivě Radim, když viděl kolik mám na stroji nahozených kil.
„Co? Těžké? Klidně přidej," chvástala jsem se.

Támhle jsem pošimrala bicepsa, támhle tricepsa, příčné i šikmé svaly na břiše, nějaké ty na nohách a zádech... uf. Byla jsem po cvičení tak zdravě unavená a cítila jsem se skvěle! A že pudu co nejdřív znovu.

Ve středu na těch houbách jsem svaly malinko cítila. Včera jsem je cítila víc. A dneska jsou už i vidět. Akorát ne tak, jak jsem si přála, ale prostě mi opuchla levá ruka. Kousek pod loktem to začíná a končí zasejc kousek nad loktem. Loket se zdá být v kopru... Ruka nejde natáhnout ani s fest zaťatýma zubama. Jako by mě tam něco drželo a nechtělo pustit. Eště že jsem pravák a rukama se neživím. V těchto dnech bych si nevydělala ani na slanou vodu:-(. 

Když vám někdo řekne: aby se ti náhodou nezkrátily žíly!, páč jste líní jak vši, nebo se práce a fyzické námahy obáváte, pak vězte, že se bojíte oprávněně.

Mě se totiž už asi zkrátily.

3 komentáře:

  1. Hm, já zas dnes ráno musel ze schodů skoro slanit... po třech dnech fotbalu na asfaltu... Ale neboj, zase se prodlouží!

    OdpovědětVymazat
  2. Uf, proto já posilovny nerada - většinou to nedopadne dobře... stačí, když jdu na koně třeba i jen po týdnu, a druhý den umírám...

    OdpovědětVymazat
  3. Tady ti něco posílám. Když právě začínáš číst tohle nepřestávej nebo se
    ti stane něco špatného. Jmenuji se Daisy, je mi 7let mám blond vlasy a
    děsivé oči. Nemám nos a uši jsem mrtvá. Pokud tohle nepošleš 15 lidem
    zjevim se dnes večer u tvé postele s nožem a zabiju tě. Tohle neni
    vtip! Něco dobrého se ti stane v 15:22 -někdo ti zavolá nebo k tobě promluví a řekne
    MILUJI TĚ!!! P.S.: NEPORUŠ TO... Sorry, že ti to posílam. Posílam to ze
    strachu. Ne o sebe, ale o své blízké. Tento dopis pochází
    z Venezuely byl vyslán, aby změnil tvůj život a udělal tě
    šťastnější. Pošli tento dopis 20 lidem do 96 hodin. Změny se dočkáš do 5
    dnů. Alena Kovaříková, která to poslala 22 lidem, v losovani vyhrála
    automobil. Erik Pražák, který tomuto dopisu neuveřil do 5 dnu dostal
    rakovinu

    OdpovědětVymazat