středa 9. července 2008

DALŠÍ CHROBAVÝ

Chrobavý je u nás takové líbezné přízvisko pro maroda;-).

Čoklová se pomalu zotavuje z přiotráveného stavu.

Na doporučení veterináře jí musím mixovat vývar z kuřecí nohy, mrkve a rýže. Do toho kápnout antibiotika. Čuchla k misce z velké dálky, stáhla nohy mezi ocas a zalezla do pelechu. Zdá se, že radši pojde hlady, než by oranžový humáč do sebe dostala (možná jí to připomíná to, co z ní před pár dny vycházelo druhým koncem;-). Ale když jsem si včera na oběd vychutnávala křehoučké kuřecí masíčko na čínský způsob, dělala zpod stolu psí oči a vydávala zvuky, aby na sebe upozornila a já bych jí pod stůl něco hodila. Leskoun má ovšem smůlu, páč si nehodlám zadělat na další výdaje veterináři.

Aby toho nebylo málo, chemik si pár dní stěžoval, že ho pobolívá v krku. Teplota žádná, tady nejde o život, takže nejde o nic, jsem si řekla. Dostal ode mě, domácího lékaře, modafen a nějaké cucavé tablety. Večer přišel s tím, že mu zaléhá v uchu a tak domácí lékař doléčil a ráno bylo třeba navštívit příslušná místa. Od doktora dorazil s diagnózou hnisavá angína, lezoucí (všimni si, Kamio:-) do ucha!

Měl jet na prázdniny na týden k dědovi. Nejede nikam, bude opět dlít doma, buďto v posteli a po úpravě zdravotního stavu u kompu.

Krátkodobým výzkumem jsem zjistila, že mladý chemik má relativně odolný organismus. Jen tehdy, když má někam jet, kam se mu příliš nechce, se jeho imunitní systém vzbouří a přihraje mu nějakou tu chorobu, při jejímž léčení se nesmí z domu na krok:-).

A protože není krb bez ohně, není ani chemikova choroba bez kérování jeho otce, tedy mého ex.

Měla jsem pěkný, povzbudivý telefon.

CRRRRRRRRRRRRRR! 

Na displeji vidím EX:

"Ahoj," zdravím zvesela, s vědomím, že se to má.

"Jak ahoj, kurva? To si matka? Ty děcko necháš ohluchnout? Když si týden stěžuje, že ho bolí v uchu!! Já tě mít u sebe, roztrhnu tě napůl!" hulákal na druhém konc.

"Cože??", nevěřila jsem vlastním uším. "Co mi to tady vykládáš? Koho bolí týden v uchu?? Že o tom nic nevím? DAVIDE!!!!"

"Co je? Já jsem nic takového neříkal!" mává chemik rukama. 

"No počkej!" vibruje mi v ruce telefon, "pošlu na tebe sociálku!"

E? zůstala jsem jako Lotova žena...

Nestihla jsem telefon včas odhodit někam hodně daleko, tak jsem si ještě vyslechla pár obvinění a nadávek, které na mě v rychlém sledu vypálil. Snažila jsem se proti nim nějak ohradit a říct mu, že nemá pravdu... nezájem! Nenechal mě ani domluvit.   

"Nelži! Pošlu na tebe tu sociálku! Krávo ......... (následovalo nereprodukovatelné přídavné jméno;-).

"A víš ty co?," najednou mě osvítilo, "běž do háje." Položila jsem mu telefon. Že já se s ním vůbec bavila... Jakobych nevěděla, že když mu něco v hlavě uzraje, nedá si to vzít. Že jeho konstrukce jsou vratké a není na nich zbla pravdy, si nikdy nepřipustí. Protože to prostě vidí jinak. Má svou pravdu. A taky chování řeznického psa:-(.

Jsem neskonale šťastná, že jsem před několika lety ukončila soužití s tímto člověkem. Nejradši bych si dala pár facek za to, že jsem s ním vůbec byla. Ale mám Davida. A za toho, i když je někdy piják mojí krve, jsem moc šťastná. A díky Bohu, ten není po svém otci.

Zatím...

7 komentářů:

  1. Máš recht. Chtěla bych napsat čerstvé zážitky taky z tohohle ranku, ale nejde to vykřičet. Čte mě dcera. Máš můj obdiv za svou upřímnost.

    OdpovědětVymazat
  2. Často přemýšlím, jak se to stane, že se nám do života, úplně blízko, připlete takový hulvát. Já naštěstí takovou zkušenost nemám, ale v okolí je to časté.... Přeji brzké uzdravení Davidovi. I Čoklové ;)

    OdpovědětVymazat
  3. No, proto mám své motto na místě motta, že. Sám jsem si ho vymyslel, jak mě osvítilo a ukazuje se, že je to pravda. Co k tomu více říct, k volovi (nemyslím Chemika:)

    Lex, to jako proč mám dávat bacha? Mám něco za ušima? Angínu?! Nebo že bych zase něco skleroticky zapomněl co jsem kde utrousil? Poraď! Indicie! Pevnost Boyard! Kaj je Paklíč? ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. no tos psal ty, o teplote, co leze, ne? A dejvovi leze angina do ucha. taky dobry;-)

    OdpovědětVymazat
  5. no jasně, to jsem psal já, hlava borová! Že jako teplota vyleze, jasně! Máš za 1. To abych nosil přilbu jak Petr Čech, aby mi tam cosi nevlezlo...

    OdpovědětVymazat
  6. Znát někoho jako je ten tvůj ex, hned bych si ho v telefonu zaradil do blacklistu...

    OdpovědětVymazat