úterý 13. května 2008

VÁBENÍ ČTYŘ "P"

Kdo se někdy montoval do marketingu, pravděpodobně ví, wocogo. Akorát ty 4 P jsou v konkrétním případě něco jiného;-).

P jako příroda.

P jako přesun.

P jako pivo.

P jako prdel.

Včera bylo tak krásně (první P), že jsem vytáhla ve skladě pod papírama ukrytý bajk (ochrana před lapkama) a jela jsem na skvostnou vyjížďku okolím.

To, že jsem jela (druhé P) skoro po ráfku, páč duše za týden nějak ušly, mi nemohlo pokazit náladu. Na konci města se rozrůstá průmyslová zóna, ve které se ocitla i skládka odpadu, takže vyjížďka na kole nebyla jen o čerstvém vzduchu, ale místama o vzduchu úplně jiném a o nástupu léta svědčily rovněž hejna masařek, které se kolem cyklostezky s veselým bzučením proháněly. Dostačujícími zbraněmi se ukázala být mírná rýma a značná vyvinutá rychlost bajku.

Cíl cesty byl na dohled: koliba s fakt dobrým pivem!

A studená rezavá Gábinka (třetí P) povzbudila nejen chlapa, ale i mě. Akorát že už s tou babou fakt končím, páč už je to podruhé, co se moje vnitřní orgány z její přítomnosti dvakrát neradovaly, spíš teda naopak;-).

Ale co mě nezabije, to mě posílí. Dneska jsem měla v plánu vyjet někam na druhou stranu, třeba do skal, co tady máme schované v lese a moc lidí o nich neví. Jenže to se mnou dopadlo jak s tím, kdo chvíli stál už stojí opodál. Než jsem se vypakovala z kolbenky, venku se pěkně zatáhlo a vypadá to na pěknou buřinu. Dobrého asi stačí málo, říká si Ten nahoře. A pěkně dávkovat, abychom si náhodou nezvykli...

Tak a zatímco tady se schyluje k dešti, obdržela jsem hot news ze žhavé Kuby. Džejn, žena se sdrcem Indiany Jonese tam dlí už víc, jak 14 dní a poznává krásy perly Karibiku. Je na pláži, pije mojito, užívá si obdivu místních companieros a je spokojená. Tak to jsem klidná. Poslední zprávy byly, že chce jet domů, páč jakéhosi místního plejboje, co ji zval na drink, hodili nečekaně do lochu a ona tam nemá co dělat.

Takže netrebko se bát, už je všechno ve starých kolejích;-). Ale už se těším, až bude zpátky. Páč ta grilovačka je stejně s Džejn nejlepší;-).

P.S. Jo, mimochodem, a to čtvrté P? To znamená, že jsem se chtěla na výletě pobavit, což se mi taky podařilo. Nebo to taky může znamenat něco jiného;-). Třeba to, že moje snaha vyrýsovat a zkrásnit sportem jisté tělesné partie zatím vychází sakra naprázdno:-).

5 komentářů:

  1. moje snaha vyrýsovat a zkrásnit sportem jisté tělesné..citováno od Tebe
    Nevěš hlavu. Chce to ke znalci. Znalec šáhne a znalec ví. Už jsem mnohé sebevědomí pozvedl, zdarma a ještě mi to dělá radost.

    OdpovědětVymazat
  2. No když je to tak, že bych se k tobě zrovna objednala?;-)) ale bacha, aby to nebylo klamání spotřebitele:-) já mám totiž v četných reklamacích praxi;-))

    OdpovědětVymazat
  3. není náhodou těch \"P\" šest? Teď nemyslím Picho, Peplo, Pekutiny, Pransport, Prochu chlastu, ale Price, Place, Product, Promotion, Prostě Prodat... :) Jsem si vzpomněl teď na \"Monohlody\" u Mayi, škoda, že už nepíše. To byla soda...
    http://penadni.bloguje.cz...ody.php

    OdpovědětVymazat
  4. jo tam jsem taky chodila... baba jedna se nekam zmehla without say goodbye.. skoda.

    a k tvojim peckum: PROSTE PRODAT!!! jak vidim, mam zasadni nedostatky!! budu davat k lepsimu;-)

    OdpovědětVymazat
  5. jako zásadní bych to neviděl, ale tomuhle bych říkal marketingový mix a\'la Ha-noi:)

    OdpovědětVymazat