sobota 17. května 2008

NENÍ KRB BEZ OHNĚ

a není léto bez angíny. A to ještě ani léto není.

Moje nazouváky do chladných jiter a večery s oroseným půllitrem nezůstaly bez následků. Včera jsme seděli v hospodě a jak to tak bývá, nějaká ta cigareta padla a tak jsem si ráno myslela, že mám propálené trubky. Jenže to vypadá na tu angínu. Kurevsky mě bolí v krku, jak po operaci, když mi vytáhli intubační trubku. Chtěla jsem někam vyrazit na kole, ale spíš se natáhnu na pryčnu a budu pozorovat přírodu nebo sport na televizní obrazovce;-).

Přitom si můžu udělat manikúru. Nějak už se mi nechce chodit na tyhle věci k certifikovaným paznehtářům;-).

Poctívala jsem je svou návštěvou pravidelně co 14 dní. Vždycky to stálo pár kil a oni mi s láskou vtírali do nehtů vosky a leštili je a pilovali a slibovali mi, že se i nehty přestanou brzo štěpit a lámat a slibovali mi to rok a nic se nestalo. Jedla jsem poctivě křemík v tabletách, na saponát šáhnu zásadně v rukavicích, no a za 14 dní jsem tam byla znovu s nehtama, za které by se nemusel stydět ani dělník ve šroubárně. Ovšem já v kanclu docela jo.

Paní s pilníkem mě přemluvila, ať zkusím na svoje nehty gel. Že to udrží nehet pokupě, on se nebude štěpit a jak to bude postupně odrůstat, tak se doplní gelová hmota a vymalováno. Tak já že jo. Nagelovala mi ty nehty a já byla spokojená. Paní mi ještě řekla, že kdyby se ten gel někde odchlipoval, mám přijít a ona tam kápne lepidlo, čímž to dá do rychtyku a nehty zas budou zářit. Že je dobrá rada nad zlato, vím dávno, takže za řyť můžu jít leda tak já a rovnou na maškarní;-). S tím, že se mi odchlípnou gely na všech nehtech, a ne že trochu, ale úplně, jaksi nepočítala. Ani já. Naprosto vyhozené prachy.

Chtěla bych vidět, jak by se mě držely třeba umělé prsa;-). To bych radši ani nezkoušela.

4 komentáře:

  1. jsem proti všem umělotinám na nehtech... jenže mně se to mluví, když mám svoje nehty v pohodě...

    OdpovědětVymazat
  2. toho si teda vaz. co ja bych za to dala!

    OdpovědětVymazat
  3. \"Nějaká ta cigareta padla\" je klasická věta od klasika, která se dá přeložit \"Tak někde mezi půlkou a celou krabkou\" ;)

    OdpovědětVymazat
  4. toz sem tam si dam;-)moc nekourim, ale jo, tohle porekadlo predstavuje prave situace, kdy to striktne nedodrzuju;-)

    OdpovědětVymazat