středa 21. května 2008

JE LIBO PARFÉM?

To je hnus velebnosti;-).

Venku lije tak zodpovědně, že nevidím z okna na druhou stranu ulice. Suším boty, bundu a džíny. Ráno jsem vyběhla s deštníkem a čoklovou na zdravotní procházku. Nevěřícně zírala na tu povodeň, do kaluží přidala své dvě loužičky a pak udělala tři bóbiky na schodišti. Naštěstí jsem uvědomělý psí majitel a nosím sebou igelitové sáčky, tak jsem hovínka posbírala do neprůhledného zeleného sáčku. Ten jsem ovšem zapomněla u schránek, když jsem si otevírala domovní dveře. Že se u nás krade, není pro občasného čtenáře tohoto blogu jistě nic nového. A hráškově zelený naducaný sáček vypadá slibně. Dávají do něj v parfumerii značkové parfémy a nápis jedné značky si nese na sobě.

Zloději možná budou mít z lupu radost. Takový parfém ještě určitě nečuchali;-).

3 komentáře: