pátek 20. března 2009

PRÁCE MÁLO PLATNÁ NENÍ NÁSLEDEK PRÁCE KVAPNÉ, NÝBRŽ PRÁCE ŠPATNÉ

V úterý na kolbenku padla rána morová. Ohlásila se nám kontrola na účetnictví a celou ekonomiku. Tak jsem si vzala k ruce hromadu šanonů, že provedu poslední interní kontrolu, aby nebylo někde něco zapomenuto. Podpis, razítko, páč nějaká taková kontrola mě nerozhází přece... měla jsem být vysmátá! Půldruhého měsíce jsem dávala dohromady papíry, aby byly v cajku. Místo toho jsem zjistila jsem,že papíry, nad kterýma jsem nechala svoje mládí a čekaly už jen na podpis ředitele, se sice dočkaly, ale spolu s podpisem přistál na každém papíru datum. Úplně blbý, nereálný datum, který není v souladu s účtem, s finanční kontrolou, s ničím...

Většinou mi hatí práci podřízení a já po nic musím opravovat jejich chyby. Ale tohle se mi fakt ještě nestalo... jsem v totální depce. Sedím nad šanonama a opravuju. Tisíce dokladů. Jedna dobrá zpráva tohoto dne: narazila jsem na jeden šanon, který patrně ušel šéfově pozornosti. Je třeba ho ale rychle sbalit, než se po něm natáhne ruka destruktora a dopsat správné datumy. Na opravu mám pět dnů včetně dneška a víkendu. Víkend bude tedy rozmarný, jen co je pravda. Horší na tom snad byla už jen Popelka s hrachem a čočkou...

Bylo mi líto, že jsem udělala tolik práce a totálně na nic. ale lítost, ta mě už přešla. Teď mnou cloumá vztek. Byla jsem si pro čoklovou, páč dneska se domů asi tak brzo nedostanu..

Ahojte, a sorry, že k vám nezaskočím.. na blogování teď fakt nemám čas...

3 komentáře:

  1. a jéje! Tak se drž a nezapomeň, že čoklová chce občas čůrat. :)Ale přesně to odpovídá rčení: To nenasere, to zamrzí! To znamená, že fáze, kdy jsi \"v nasrání\" je ta lepší fáze! Bude líp! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Snad nadřízený následně ocení tvou snahu... Drž se!

    OdpovědětVymazat
  3. No, snad nedojde k situaci zname, hodnocene ironickymi slovy, ze kazdy dobry skutek je nasledovan spredlivou odplatou;-)

    OdpovědětVymazat