pondělí 10. srpna 2009

NEVALNÉ ZAČÁTKY (A MOŽNÁ I KONCE) WINDSURFINGU

Po delším váhání mě napadlo, že by nebylo od věci využít nabízené možnosti a zkusit trošku si zasurfovat. Ne, že bych neměla strach, ale při sledování surfařů v televizi a na vodní ploše mi přišlo, že je to patrně jeden z nejbezpečnějších sportů, co můžou na vodě být.

Cvičení na suchu proběhlo parádně. Naučila jsem se obrat po větru a vůbec mi to nepřipadalo složité! Těšila jsem se, jak budu brázdit vlny přehrady na svém surfu. Nácvik naostro probíhal na pláži před hospodou. Štamgasti se jistě dobře bavili, když jsem se v půldruhametrové hloubce pokoušela marně vytáhnout z vody plachtu. Když se mi to konečně podařilo, nějakou blbou náhodou se otočil vítr a plachta zase jebla před prknem do vody. Nevadí, chce to trpělivost, říkal mi můj instruktor windsurfingu a měl pravdu. Trošku jsem víc zabrala, plachta vylítla z vody jak blesk, bohužel se však nezastavila ve vertikální poloze, leč pokračovala v opsaném oblouku a poroučela se na moji stranu prkna!
´
A pak jsem padala dozadu a něco těžkého mě fest jeblo po hlavě... Ráhno ze surfu se prý nesmí pouštět, jsem se dozvěděla po tomto debaklu, kdy mohlo být po mě, nemít tak tvrdou hlavu. Stěžeň mě trefíl přímo do hlavy. Instruktora prý nenapadlo, že by se mohlo něco takového stát! No co, konečně se mi asoň rozsvítilo! Hvězdičky jsem ještě nikdy před očima neviděla, ale tentokrát jo.

Akorát nevím, kdy a esli vůbec se k tomu windsurfingu vrátím;-).

4 komentáře:

  1. Lexulko, ty přitvrzuješ! Zítra sestava na vodních lyžích a pozítří budeš řídit remorkér!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Lexi, jsi odvážná! Já bych na to nevlezla :)

    OdpovědětVymazat
  3. zadna odvaha, myslim, ze jsem pekny srab, ale se mi to zdalo, ze to nebude zas tak tezke, tak ze to zkusim. no a tak do dopadlo;-) od te doby jsem to nezkusila. ne, ze bych teda nechtela, ale zatim nebyla prilezitost;-)

    OdpovědětVymazat
  4. chacha. jestli vlezu na vodni lyze, zarucene to nedopadne;-) ale clovek se nesmi vzdat. aspon je sranda;-)

    OdpovědětVymazat