neděle 16. května 2010

ZÚČTOVÁNÍ

Mladý chemik zítra maturuje.

Je fakt, že už nějakou dobu leží v knížkách a papírech (poznám to podle neskonalého bordelu v jeho pokoji), ovšem kdykoliv ho jdu náhodou zkontrolovat, spíš je facebooku nebo drnká na kytaru. Flegmatik. O nic nejde přece. Moje každodenní výchovné působení typu: jakože se zas neučíš? Švihej, nebo tě od matury vyhodí!, evidentně nezabralo. Jede si svým tempem prý. A stresuju akorát já.

Hele, máš z té matury strach?

Coby. Nemám.

Umíš už všechno?

Skoro jo.

To bylo před týdnem.

Dneska jsem slavnostně zakoupila zákusky, ať si dá už voraz, ono se říká, že den před velkou zkouškou by se měl na to člověk vybodnout.

Tak co, jak jsi připravený? (vypadal nějak nervózně).

Eště to všechno neumím!

E? A kolik toho neumíš?

Tak půlku chemie...

Cože? A jako kdy se to hodláš učit?

No dneska!

Ty vado. Tak nevim. Možná jsem fakt hlupák, když si myslím, že by učení mělo být hodně zavčasu a jedině opakováním si to člověk do palice jaksi uloží. Ovšem učit se den před maturitou chemické analýzy...

Snad to umí. Snad všechno nezapomněl. Snad ty dobré známky, co mi domů většinou nosil, byly zasloužené. A zítra budu mít důvod po dlouhé době jít do té hospody, Kamio.

V opačném případě mě cyp střelí. 

4 komentáře:

  1. hehe to je jako ja. Teda pokud me pamet neklame. Pohodar. To zvladne a i kdyz nebudou samy jednicky tak pozdejc to uz nikdo nezkouma :) preju prijemny oslavy! xx

    OdpovědětVymazat
  2. No super, tak už je to přece za námi a chemik to dal, ne? Akorát by neměl teď dělat ramena, že to zvládl jak říkal, protože podle mě to byla určo jasná lekce;-) No a pivko bodlo, ne?? ;-)) Informuj!

    OdpovědětVymazat
  3. Ne pro tebe, ale co bude platit pro nás;-) Great-uluju! ;-)

    OdpovědětVymazat