čtvrtek 5. dubna 2007

EX

Vlastně ani nevím, proč mi můj ex mi nemůže přijít na jméno a kde může, tam podebere jako palec:-).

Vzhledem k nízkému měsíčnímu výživnému jsem ho slušně požádala o jednorázovou úhradu zdravotnického materiálu ve výši pětset korun pro Dejva. Sdělil mi, že přispěje půlku. Vzhledem k tomu, že na lyžák mu přispěl třímístnou částkou nižší současného požadavku, zatímco mě to stálo bratru dva a půl tácku, co bych chtěla, že jo? Vlastně, co by chtěl Dejv? Páč ty peníze pro mě nejsou. No comment.

Místo peněz jsem však od něj získala interesantní informaci! Že prý jsem před čtrnácti dnama na jisté nevalné hudební produkci, respektive po jejím oficiálním ukončení, dělala striptýz! To sis asi vydělala, poznamenal s úšklebkem. Patrně je nakrknutý, že jsem ho nikdy neudělala jemu :-).

Já a striptýz! To je jak v IQ testu, v dotazu jak se k sobě má zmrzlinář a vepřová oháňka!  Odhazováním svršků jsem vábila nápadníky v osmnácti, jedině v soukromí a to ještě po řádné alkoholové narkóze. Ty roky odvál čas a v manželství to za moc nestálo a na něco takového nestačilo dojít:-). Milosrdný ranhojič Čas mému ex asi zahojil úplně všechny rány a grátis zatemnil mozek, takže na tohle už asi zapomněl... Kdyby mi něco takového řekl někdo jiný, asi by mi to vyrazilo dech. U mého ex mě ovšem nemůže docela nic překvapit. Mrzí mě, že jsme se rozešli tak nějak ve špatném a i navzdory mým pokusům spolu vyjít, on nemá zájem a kde může, tak škodí.. .

Stejně by mě zajímalo, jestli jsem někomu tak velkým trnem v oku, že o mě trousí takové perly, nebo si to vymyslel sám, aby mě přiměl k jakési trapné obhajobě... Naštěstí tyhle věci už neřeším a obhajovat se nemám proč. Páč vím, jak to je.

A on ať třeba pukne.

Žádné komentáře:

Okomentovat