úterý 26. října 2010

TAJEMSTVÍ ZAČALO V LITVĚ

Někdo v Litvě teď možná nosí moje luxusní sunglasses… měla jsem je půl roku, nejdýl, co mi vůbec brýle vydržely a nakonec je nechám někde v hospodě na stole (asik…). I když jsem si na ně dávala sakra pozor, jsou fuč...

Ztrátu jsem už rozchodila a rozhodla se, že ač léto je tam, kde nejsou okna, si tedy koupím nové. Páč i slunko na sněhu mým očím nesvědčí. Prošla jsem několik optik a jiných kšeftů, až jsem natrefila na jedny, hodně podobným těm ztraceným.. srdce mi krvácelo, když jsem platila tisícovkou za něco, co zas patrně brzo ztratím…

A nemýlila jsem se.

V pátek si kráčím po městě, odnáším z obchodu své nové brýle. Štěstí mi přeje, slunko stojí zrovna nade mnou, brýle dám na oči... slunko zaleze, no co, brýle vetknu do vlasů.. přijdu domů, mám namířeno do Práglu, je třeba sbalit kufry, hadry, chalku… brýle taky, of course.. . na hlavu kšiltovku, na ni ty brýle. Vychytaný look;-). Přijedu na místo samé, sundám kšiltovku z hlavy, zjistím, že brýle, co jsem na ni umístila, jsou jedny z mé sbírky starých kober, co mám doma v košíku… kua, kde mám ty nové brýle??

Celý víkend jsem se zaobírala tajemstvím, které mi zůstalo doteď skryto. Převrátila jsem kvartýr naruby, doufala, že když nejsou doma, musely ty  prokleté brýle zůstaly nějakou záhadou v kolbence.. nikde nic.. všechny bundy, kabáty (jestli jsem to snad nedala do kapsy) a tašky na hromadě v pokoji a výsledek žádný.

Takže:

Nic nového pod sluncem. Ztratím každé sluneční brýle. Po nějaké době, připouštím. Ale že bych je pozbyla hned ten den, co si je koupím a ještě si toho absolutně nebyla vědoma, tak to už je na mě fakt moc… no drink, no eclipse..

Tak to fakt nechápu.. a nezbývá, než navštívit kramáře znovu:-(.

 

2 komentáře: